Rare klachten na onveilige seks

Online ZorgZus
  • #1

    Beste iedereen, ik ben een minderjarige jongen en heb laatst met een buitenlands meisje seks gehad. Niet heel slim aangezien ik haar niet kende. Doordat ik een redelijk heftige lifestyle had toen was ik moe dronk ik veel en sliep ik weinig. Ook at ik niet heel erg goed. Een week na deze seks krwerd ik opeens erg ziek en had ik veel last van nachtzweten. Hierna voelde ik me weer beter maar voelde ik toch iets raars. Ik dacht misschien aan een soa. Twee weken hier na kreeg ik een eikelontsteking die na twee dagen weer weg was opzich niks om me zorgen over te maken dus. Ik heb alleen een beetje last bij het plassen want dan krijg ik een heel warm gevoel en een beetje alsof ik een vernouwde plasbuis heb. Kan dit iets zijn van een soa of hoef ik me waarschijnlijk geen zorgen te maken. Ik ben een minderjarige jongen.

    #2

    Laat voor de zekerheid toch maar een soa test doen

    #3

    Aangezien je minderjarig bent kun je gratis terecht bij de GGD (Gemeentelijke Gezondheids Dienst) om een soa onderzoek te ondergaan.

    #4

    krijgen mijn ouders hier iets van binnen of kan ik dit volledig buiten hun weten om doen?

    #5

    Nee, is volledig anoniem. Je krijgt de uitslag door middel van een sms'je of een telefoontje. Je ouders zullen nooit een bericht krijgen. Mocht er iets gevonden worden van een SOA is ook de behandeling (medicijnen) zelfs gratis.

    #6

    Bij de GGD kun je anoniem testen. Niemand krijgt daar iets van te weten.

    #7

    Elke keer als ik een afspraak probeer te maken krijg ik terug dat er geen plek is nu ben ik wel 4 weken op vakantie dus moet ik het dan weer proberen id wat moet ik doen

    #8

    daarnaast doet die sekspartner ook een test als daar niks uitkomt is het dan nog steeds nodig om te doen?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Ik zou het wel doen

    #10

    Je zou kunnen proberen om een afspraak in te plannen voor als je terug bent van vakantie. Druk zal het toch wel blijven dus als je dan nog eens belt heb je grote kans dat ze weer zeggen dat er geen plek is. Als je zegt dat je over een maandje een afspraak wilt maken vanwege de drukte zullen ze dat vast begrijpen en je inplannen. Hangt ervan af wie je aan de telefoon hebt maar meestal moet dat wel lukken.

Het onderwerp ‘Rare klachten na onveilige seks’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief