Wie van de lezers zegt ik heb hiv

  • #1

    Een tot twee weken na de sex de volgende symptomen. Nachtzweten diarree zweertjes in de mond braken spierpijn keelpijn tintelingen doof gevoel in me scheenbenen kapotte mondhoeken maagklachten. Ik heb me vier keer laten testen. Na 4,6,10 en 14 weken en allemaal negatief met een vierde generatie test in het ziekenhuis. Nu vijf maanden later moet ik elke dag nog braken en heb ik ook al vijf maanden keelpijn en af en toe diarre en nog steeds nachtzweten. Ik weet gewoon dat ik hiv heb en dat het gewoon op de een of andere manier niet uit de testen is gekomen. Ik voel me elke dag steeds zwakker worden.

    #2

    En ook nog pijn in me ogen en een gekke steek in me zij, ik kon niet eens liggen. Dat was ik nog vergeten te vermelden. Meer dan tien klachten zijn dat.

    #3

    Fijne dag, Sammy.

    #4

    Ik denk dat je testuitslagen betrouwbaarder zijn dan wat de lezers hier zeggen......

    #5

    Helemaal mee eens. Maar Sammy heeft een ernstige vorm van hypochondrie. Als ambulante psychologische hulp dan niet werkt, zou een opname mogelijk zijn. Hoe dan ook, eindeloos hier vragen blijven stellen heeft totaal geen zin.

    #6

    @Sammy

    Niet nog eens een nieuw topic starten .  Je hebt tegelijkertijd ook nog een ander topic hierover

Het onderwerp ‘Wie van de lezers zegt ik heb hiv’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief