Huiduitslag

  • #1

    Heb 20 weken geleden seks zonder condoom gehad....

    heb hierna veel last gehad van angst en heb me 4keer laten testen. Dit na 5,8,12 en laatste keer was 16 weken na contact omdat ik maar klachten bleef hebben. Alle testen waren negatief en waren een 4de generatie tests ( staat HIV 1&2 ( Ag+as) bij )

    nu heb ik maar last van wederkerende eosinofiele folliculitis op handen en bovenlichaam / rug . Arts denkt niet dat het van iets ernstig afkomt, maar had hier voor het risico contact nooit last van. Deze ontsteking is veel gekend bij mensen met HIV.... Zou het kunnen dat HIV hier toch iets mee te maken heeft maar dat het nog niet door de test is waargenomen of komt het door allergie? Ik ben gekend met hooikoorts maar heb dit nog nooit gehad. Ik blijf maar denken dat het door hiv komt maar mijn testen wijzen anders uit... zou het kunnen dat er nog geen antistoffen zijn aangemaakt of dat ik te laat was voor het meten van de antigenen? Aangezien er wordt gezegd dat het voor sommige mensen tot 6 maand/ 1 jaar kan duren vooraleer er antistoffen gemeten worden?

     

    #2

    Als je met 16 weken een negative test had, dan heb je geen HIV

    #3

    Oke maar het is niet zo dat HIV in uw sperma zit maar niet in uw bloed? Want heb na het risico contact enkel eigenbevredeging gehad dus van mezelf kunde het niet krijgen...Dat zou niet kunnen zeker?

    En dan zou die constante huid/haar ontsteking van iets anders verder komen dat dan niet met HIV gerelateerd is?

    Of zou het kunnen de testen die ze in het labo gebruiken van een mindere kwaliteitsproductie zijn? Ik weet niet hoe de testen geproduceers worden....

Het onderwerp ‘Huiduitslag’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief