HIV

  • #1

    Heb op 6 en 17 weken na onveilig seksueel contact HIV testen laten uitvoeren. Deze waren allebij negatief. Heb nog steeds last van vermoeidheid en zwollend gevoel in de hals.

    Ook zie ik een duidelijk bobbel naast de halspier. Maar aangezien de bloedwaarden inorde waren en de HIV test negatief heeft de arts er weinig zorgen in dat het iets ergs kan zijn. Hij dacht niet dat het een klier was maar dacht meer aan een spierknoop.

    Maar een spierknoop zou hard moeten zijn en heb 2 kleine beweegbare bolletjes in mijn nek en dan 1 grote harde beweegbare bobbel in mijn hals. Zou het toch kunnen zijn dat hiv er iets mee te maken heeft, dat mijn lichaam het misschien niet als gevaarlijk ziet en hierdoor geen antistoffen aanmaakt? Ook heb ik last gehad van zweren in de mond. Zijn allemaal na 2 dagen weg gegaan maar had dit vroeger nooit en nu ineens wel..

    Daarmee beetje ongerust, maar arts doet precies of het niet erg is.. vond zijn uitleg eerlijk gezegt maar zwakjes... misschien dat jullie me er meer kunnen over vertellen?

    #2

    HIV heb je in ieder geval niet. Anders had je bij 6 weken en 17 weken geen negatieve test gehad.

    #3

    Oke dus het is niet mogelijk dat ik nog geen antistoffen heb aangemaakt tegen HIV?

    #4

    nee. Je zou dan namelijk helemaal geen antistoffen aanmaken, en dat is iets dat je beslist zou weten. Je zou meer in het ziekenhuis zijn dan thuis

    #5

    Bedankt voor de uitleg!

    #6

    Dus ik mag er van uitgaan dat bij die mogelijke bloodstelling aan HIV van 17 weken terug niets heb overgehouden?

    #7

    Nee, je had een negatieve test. Voor HIV althans

Het onderwerp ‘HIV’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief