PCR

  • #1

    Ikzelf heb al 4 HIV testen laten uitvoeren. Deze waren gewoon de 4de generatie antistoffen/antigenen testen. De laatste test was 16 weken na risico contact. alle testen waren negatief en had het hoofdstuk afgesloten... Nu het internet is niet echt een goede vriend, maar ik lees dat er mensen zijn waarbij hun PCR test na 4 weken positief was, maar dat hun antigenen/antistoffen hiv test na 15 weken nog steeds negatief is...

    Nu vroeg ik me af of dit zou kunnen kloppen? Of dat hun PCR test gewoon vals positief is?

    #2

    dat zou zeer vreemd zijn, behalve als die mensen een aandoening hebben waardoor er geen antistoffen zouden worden aangemaakt.

    #3

    Klopt wat John zegt, maar als je geen anti stoffen aanmaakt dan had je dat intussen ook wel geweten.

    #4

    ja ik was ook al zoiets aan het denken, maar omdat het er nergens bij vermeld stond was het even een paniek reactie denk. Bedankt voor de info! ik ga er vanuit dat mijn test op 16 weken niet meer zal veranderen tenzij ik terug een risico neem. wat ik zeker niet van plan ben!

    #5

    Dat klopt toch he, dat een test op 16 weken zeer betrouwbaar is?

    #6

    Een test op 16 weken is zelfs definitief. Als je dan negatief test heb je geen HIV.

Het onderwerp ‘PCR’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief