Is dit Ars

  • #1

    Hallo,

    Ik heb rode puntjes soort uitslag op me benen bovenbenen en nu geen keelpijn, maar slijmvorming soort van verkoudheid. Maar me neus is niet verstopt.

    Kan dit Ars zijn?

    Mvg

    #2

    Als je denkt HIV te kunnen hebben moet je een HIV test doen.

    #3

    Ja ga ik doen. Maar is dit iets met Ars?

    Of moet je dan wel meer hebben? Heb angst kan nog niet testen ivm tijd tussen testen.

    #4

    Ik heb nu enkel slijmvorming keel alsof ik verkouden ben. En dus enkele pukkels op me bovenbeen. Is dit ars ben zo bang.

    #5

    Een verkoudheid dus

    #6

    Beste John,

    Denk het ook. Las op internet ook keelpijn. Is dat keelpijn bij soort griep en spreken we dan over hevige keelpijn? Wat moet ik voorstellen?

     

    Vriendelijke groet.

    #7

    Je klachten hebben niets met ARS te maken maar met een verkoudheid. En als je al huiduitslag van HIV zou krijgen zit die over je hele lichaam verspreid. Dan zou je dus ook opgezette lymfeklieren op verschillende plekken moeten hebben.

    Hoezo kun je nou niet testen?

    #8

    John, dank.

    Mijn zorgen zijn meer om de slijm in me keel niet echt pijn maar meer vol met slijm. En nu een lopende en verstopte neus.

    Dus dit heeft niks met Ars te maken?

     

    Kan niet testen omdat maar 2 weken voorbij zin.

     

    Groet

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Dat is toch gewoon een verkoudheid

    #10

    Duidelijk.

    Niet om druk maken dus?

    Was oraal dus kans is al klein en sex met condoom. Verder niks.

    Niks met Ars volgens jou toch?

    #11

    Trouwens John wat is het grootste verschil tussen verkoudheid en conversie griep bij ARS? Kan je dit onderscheiden?

    #12

    Niks met ARS

    #13

    Een conversiegriep heeft geen verkoudheidsverschijnselen, en dan horen en er ook nog andere klachten bij

Het onderwerp ‘Is dit Ars’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief