Opgezwollen schaamlippen

  • #1

    Mijn drama begon met een bal op de stang op de fiets met mijn vagina op woensdag. 2 dagen erna op vrijdag heb ik best stevig een potje gevreeën. Zondag begon mijn kleine schaamlippen te branden en op te zetten en verloor ik urine. Ben de dag erop op maandag naar de dokter geweest en die constateerde een blaasontsteking en schuurtjes in mijn vagina. Zag geen zweertjes verder. Ik kreeg het middel Furabid maar sloeg niet aan. De urine ging oncontroleerbaar heel de dag door lekker, ook s nachts. Op dinsdag kreeg ik de medicijn ciprofloxacine en slik ik nog steeds. Op woensdag constateerde de arts herpes. Dit opdat ik blaasjes had op me schaamlippen aan de binnenkant, heb 5 keer per dag 5 dagen lang aciovir gekregen. In mijn verbanden zat veel urine en waarschijnlijk ook afscheiding ( blaasjes kan ook komen door veelvuldig urine over de schaamlippen ) woensdag avond ben ik naar de smash geweest en heb een katheter gekregen omdat door de zwelling niet kon plassen. Ook deed het de dagen ervoor teveel pijn. In een tijdsbestek van 8 uur kwam er 1800ml eruit. De blaasjes zijn weg sinds vrijdag, ke zag ook dat heel de binnenkant van een witte waas alsof mijn huidlaqg weg was. Sinds de katheter komt er volgens mij afscheiding uit mijn plasbuis. En nu sinds woensdag ookuit mijn vagina waterige vloed. Als ik opsta loopt het langs mijn been. Ook heb ik plekken op mijn grote schaamlippen maar dit lijken meer psoriasis plekken. Hier leid ik al een paar jaar aan. Tot de dag van vandaag branden mijn kleine schaamlippen en zijn ze nog steeds evenveel opgezwollen. Woensdag na de katheter was ook mijn koorts weg, deze was 39.7.
    Heel verhaal maar is de gezwollenheid en branderigheid en afscheiding normaal bij herpes? Want ik weet niet wat ik ermee aanmoet.

    Vriendelijk groet

    #2

    Het zijn klachten die bij herpes kunnen voor komen

    #3

    ook als de afscheiding veel is. Het is nu geel groen en best veel. Het ruikt niet

    #4

    en de afscheiding komt uit mijn vagina

    #5

    Groen lijkt op een infectie. Of wellicht een soa. Ga met die klachten naar de dokter

Het onderwerp ‘Opgezwollen schaamlippen’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief