Bultjes wratten?

Online ZorgZus
  • #1
    1. Gisteren ontdekte ik een paar hele kleine bultjes bij mijn lies, ik dacht gelijk aan genitale wratten maar dat zou onwaarschijnlijk zijn aangezien ik nog nooit geslachtsgemeenschap gehad heb. Ik had gelezen dat genitale wratten ook zonder seksueel contact overdraagbaar kunnen zijn, dus vandaar. Het zijn een paar bultjes (blijkbaar) ik kan het met mijn ogen niet zien maar wel met de camera van mijn telefoon en ze krimpen als het warm is bijvoorbeeld onder de douche, heeft iemand enig idee wat dit zijn?
    Bijlagen:
    #2

    Als je ze met het blote oog niet kunt zien, hoe heb je ze dan kun vinden? Ik kan niets bijzonders ontdekken in ieder geval

    #3

    Ik kon heel vaag het bultje zien maar niet in detail. Na een foto gemaakt te hebben raakte ik in paniek zou u zo vriendelijk willen zijn om nog even een andere foto te beoordelen, als het geen genitale wratten zijn wat dan wel?

     

    dankuwel

    #4

    Deze foto vind ik er zelf heel anders uitzien maar het is wel van hetzelfde plekje. Dit is vgm als het is gekrompen na bijvoorbeeld een douche.

    Bijlagen:
    #5

    Ik kan er geen wrat in zien in ieder geval.

    #6

    Hoe kunt u vaststellen of een gezwel een wrat betreft of niet? Uit nieuwsgierigheid?

    #7

    Omdat het op de foto helemaal niet op een wrat lijkt

    #8

    en op de tweede foto?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Ook niet op de tweede foto

Het onderwerp ‘Bultjes wratten?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief