Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Wat kun je doen om snurken te beperken?

Reactie

Je kunt bij de apotheek , zo'n dingentje halen wat je s?chts in je neus moet doen waardoor je neus wat breder word en er dus makklijker lucht in en uitkan, ik weet zo niet hoe het heet , maar dat weten ze bij de apotheek wel

Reactie

het kaan ook aan de houding liggen een beter kussen bijvoorbeeld.
    maar is inderdaad iets voor jeneus bij de aphoteek te halen.

Reactie

Er zijn klemmetjes te koop bij de drogist die je neus beter open houden waardoor het snurken vermindert. Er is ook een spray die je in de keel moet sprayen, maar ik weet niet of dat werkt.

Reactie

Wat kun je doen om snurken te beperken?[/color:54a0559874][/quote:54a0559874][/color:54a0559874]
    Hallo, ik zou het eerst inderdaad proberen met hetgeen zoal te koop is, mijn man is al 5 keer geopereerd aan huichje/neus/gehemelte/weer neusschot/keel, maar HELAAS voor mij het helpt niet, het is juist veel erger geworden, zo erg zelfs dat we al bijna 8 jaar apart slapen!!! 😥

Reactie

Als U niet voor een operatieve oplossing gaat en gadgets niet helpen....

Klik voor een adequate oplossing op: www.snurken.org

Apart slapen bevorderd uw relatie niet!

Reactie

Het z.g. neusklipje dat je s nachts in je neus doet, zorgt ervoor dat je neusvleugels wijder opengaan, en zou voor een betere luchtcirculatie zorgen. Ten eerste helpt het NIET en ten tweede trilt het bij mij meteen uit m'n neus zodra ik begin te snurken. Ik vind het 's ochtends bij het ontwaken tussen de lakens.

Reactie

Kijk eens op www.snurken.info

Een beugel tegen snurken voor 10,95 per maand met een slagingspercentage van 96%. En er is een nieuw model (soft ASA) die nog comfortabeler draagt.

💡 Bel maar en wij lossen de problemen voor u op.

Groet Marcel

030-2740653

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo, ik zou het eerst inderdaad proberen met hetgeen zoal te koop is, mijn man is al 5 keer geopereerd aan huichje/neus/gehemelte/weer neusschot/keel, maar HELAAS voor mij het helpt niet, het is juist veel erger geworden, zo erg zelfs dat we al bijna 8 jaar apart slapen!!! :cry:[/quote] 😆

Reactie

Wat is nu precies snurken ?
    Gebeurt het allemaal in je keel ?
    Of juist niet ? Kan het ook zijn dat er poliepen in je neus zitten die de lucht aan/afvoer verstoppen ?

Reactie

als mijn opa stil gaat ziten dan valt die in slaap maak niet uit hoe laat het is kunt u ons helpen met vriendelijke groet samantha 😯 😆 😳 🙄

Reactie

ik wil graag meer reacties op de snorex! (en niet van het bedrijf zelf aub, daar heb je je eigen website voor...)

Zoiets kost een hoop geld, en het heeft geen enkele garantie(wat ik trouwens vreemd vind, als je een auto koopt en hij rijd niet kan ie ook gwn terug).

Wie heeft de snorex geprobeerd en wat waren de ervaringen??!!!

xxx

Reactie

Heb ervaring met Sn?rex, ? 495,- .. werkt ook niet 100%...het vermindert wel wat...bovendien niet echt prettig om er mee te slapen, moeilijk om aan te wennen...dus mijn vriendin blijft de oordempers gebruiken...

Reactie

😳 wat je kunt doen is naar je huisarts gaan en vragen opf die je door wil sturen naar de longarts want al die middeltjes helpen niet zoals die neus klem en snurk spay.

mijn vriend snurkte ook zo erg en we zijn naar de huisarts geweest en ons laten verwijzen naar een longarts en we hebben zo,n apparaat gekregen die hij elke avond op zijn gezicht moet zetten met zeurstof die door zijn neus en mond naar binnen blaast en weer naar buiten en dat help echt.want snurken is echt niet goed voor je gezondheid.

kitty

Reactie

Zo'n apparaat op je gezicht lijkt me ook niet echt lekker hoor. Mijn man snurkt en blaast ook heel hard en ik heb speciale oordopjes aan laten meten, dezelfde die bouwvakkers e.d. ook hebben.
    Door een filter er in worden geluiden zoals snurken voor 90% tegen gehouden, maar je hoort wel de wekker afgaan en/of je kinderen tegen je praten.
    Ik ben een lichte slaper maar hier heb ik echt baat bij gehad.
    kosten zijn denk ik rond de 100 of 150 euro.
    En hoewel ik erg moest wennen aan die oordopjes vind ik het toch wel veel gezelliger dan altijd maar apart slapen.

Reactie
Reageer op: snurken
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief