Pijn in schouder trekt door naar arm

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

zit met hetzelfde.... fysio helpt niet, op echo niks byzonders te vinden en de dokter doet niks.... heb zwaar belastend werk en slaap slecht door de pijn ?

Reactie

Als de fysiotherapie niet helpt en je huisarts het niet kan oplossen, vraag dan een verwijzing voor de orthopeed.

Reactie

Ik slaap ook slecht door pijn in mijn armen en handen, een soort telefoontjegevoel maar dan constant, overdag tinteling in handen, moet echt mijn bed uit om de pijn weg te laten trekken

Geen nieuw bed of kussen zoals vele zeggen en is zomaar gekomen.

Al geprobeerd met kussentje onder pijnlijke arm ( zit namelijk in beide armen)

Reactie

de pijn in mn schouder is begonnen bijna 5j geleden. ik had toen enorme pijnscheuten in mn rechter schouder. nooit naar laten kijken het ging vzn zelf weer over.. tot over een jaar weer diezelfde klachten foto's laten nemen.. u heeft hyperlakse schouders ok wat kan ik eraan doen ? niks enkel kiné volgen. had ik gdn hielp niet. de pijn werd steeds erger nog eens naar de huisdokter geweest doorverbonden voor een echo . ik zit met een pees en slijmbeurs ontsteking 1x cortisone laten inspuiten maar met mn werk is het onbegonnen werk.. nu leg ik er af en toe een warmte pleister op als de pijn te hevig is.

Reactie

Met 'n chiropractor moet je ook uitkijken. Als je broze botten hebt kan 't in je nadeel werken

Reactie

misschien heeft u spier reuma,heb dezelfde klachten.

Reactie

Ik loop al maanden lang met gewrichtsklachten. Pijn in mijn schouder,mijn nek en mijn arm. En altijd aan de rechte kant.Ik heb ook twee nieuwe heupen maar de rechte kant van mijn been, daar is die operatie geweest en mijn lies veroorzaakt pijnscheuen.MRI scan, een echo en kijkoperaties die geven geen resultaten en ik loop bijna elk jaar bij de fysiotherapeut.Door veel pijnslikkers krijg ik ook steedd last van mijn maag, soms misselijkheid en overgeven. Ik werk in de wasserij en daar heb ik prima naar me zin. Maar elke keer kan ik me ziek melden door die pijn in mijn arm en schouder. Tramatol en difloclynac mag ik niet hebben, omdat ik ook voor mijn hersenen medicijnen slikken moet. Ik kamp ook met persoonlijkheidsstoornis,een hechtingsstoornis. Ik weet niet of er meer zijn did mij wat tips kunnen geven

Reactie

Ik loop ook al ruim 2jr bij een osteophaat. Eerst nek klachten. Die zijn redelijk onder controle. Maar sinds een klein jaartje ook druk achter li schouderblad met enorme uitstraling naar li arm. Slaaparrm. Vooral 's nachts. Waardoor je niet op je zij kunt liggen. Wakker worden van een slaaparrm die vervolgens bijna niet meer 'wakker' wordt. Ik ben het zo zat!! Wil ook een foto laten maken maar als ik dit zo lees komt daar ook niet veel uit! En spuiten wil ik absoluut niet!! Ik weet t f niet meer! Gr. Tilly.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Pijn in schouder trekt door naar arm
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief