(hetero) Anus oprekken

Online ZorgZus
  • #1

    Hoe vaak moet je met de vinger in de anus om langzamerhand op te rekken.
    De mannelijke G-spot zit natuurlijk in de anus, dus wil ik dat gaan voelen. Zoals het onderwerp zegt ben ik 100% hetero, maar geniet soms wel als ik met een vinger in mijn anus zit.

    Wat kan ik na twee vinger gebruiken? Voordat ik misschien een buttplug ga gebruilken.

    Zijn er oefeningen of manieren om de anus op te rekken?

    Alvast bedankt!

    #2

    Gewoon:

    1 vinger, dan 2 dan 3.
    Een dildo kan en buttplugs.
    Je kunt een serie buttplugs kopen die van klein naar groter gaan.

    #3

    Ok en hoe vaak per week? En als ik het ga rekken, dan gaat het de volgende keer makkelijker er in neem ik aan.

    #4

    Hoe vaak? wat je zelf wilt
    Dat gaatje wordt er niet perse groter van. Je leert zo alleen beter te ontspannen zodat het makkelijker gaat.

    #5

    Niet groter? Er kunnen steeds grotere "voorwerpen" in dus dan wordt de anus toch groter? Of is het inderdaad dat hoe meer je er mee speelt, hoe beter je ontspant en dus grotere "voorwerpen" in kunnen. Dat dus?

    Bij een uitgerekte anus zie je rondom de gehele anus donkere worden(zie bijlagen) Maar deze anus is zeker niet meer zo same sized als en gewone anus.

    #6

    Het is toch echt een kwestie van beter ontspannen.
    En ja er zijn uitzonderingen. Bij fisters is het gaatje nog wel eens groter worden.

    #7

    aha ok. Ik ben benieuwd!

    #8

    Als je maar voorzichtig doet.......als je een beschadiging veroorzaakt moet je dat aan je huisarts gaan uitleggen als 100% hetero LOL

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Haha xD
    Vingers kunnen geen schade brengen toch. Maar ik begrijp je... hahah

    #10

    Als je je nagels goed knipt niet.......

    #11

    Zeker ja. Maar ik ga denk ook een buttplug kopen. Wil natuurlijk geen schaden oplopen.

    #12

    Begin beter eerst maar eens met een kleine vibi met een diameter van 2,5 cm. Als dat goed gaat kun je een buttplug proberen.
    En vergeet niet glijmiddel te gebruiken! !!

    #13

    Ja glijmiddel is zeker nodig haha xD. Ok ik zal het proberen.
    Hoe te zitten/liggen is het best? Op je hurken of half liggend met de benen uit elkaar?

    #14

    De eerste keer heb ik voorover gebukt gestaan. Nu half zittend met de benen uit elkaar en opgetrokken knieën. Maar ook op de zij liggend met opgetrokken knieën.
    Ieder "neukstandje" is te gebruiken als je eenmaal gewend bent

    #15

    Ik ben benieuwd!!! Ik zal een beetje aanvoelen wat het beste is om me te beginnen...

Het onderwerp ‘(hetero) Anus oprekken’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief