Pijn + seks en de pil

Online ZorgZus
  • #1

    Hey ik heb seks gehad ik ben ook aan de pil Ben ik dan veilig en er is tog dan geen risico voor zwangerschap toch? Plus ik gebruik mijn pil goed dan is er tog geen risico he?

    Nog een vraagje elke keer na seks heb ik pijn an mijn vagina en de volgende dag gaat het over is dat normaal dat ik pijn heb?

    #2

    kan er iemand antwoorden aub ben beetje ongerust..

    #3

    De pil kan allerlei klachten geven, op kortere maar ook de langere termijn. Misschien goed om je daar eens in de verdiepen.

    #4

    Als je de pil goed gebruikt, is er geen reden om re denken dat je zwanger zou raken

    #5

    Hallo allemaal. Ik ben 23 jaar en heb 4 dagen terug seks gehad. Tijdens het klaarkomen bibberde mijn benen. Ik moet ook nog even vermelden dat ik werd gevingerd. Nu zijn we 4 dagen later en heb ik af en toe een lichte pijn in mijn onderbuik en nu ook een lichte krampachtig gevoel in mijn tenen (dit heb ik wanneer ik mijn menstruatie moet krijgen). Verder heb ik ook last van witte afscheiding. Mijn menstruatie dient pas 30/31 juli te komen. Waaraan zou dit allemaal dus kunnen liggen?

    #6

    Hallo, zou iemand aub kunnen reageren. Ik word echt ongerust

    Aub?

    #7

    Heb ook is vraagje over pil zo,

    ben een meisje van bijna 19j ,ben ook aan de pil en neem altijd op tijd en juist in zo,heb ook nu al paar maand vriendje zo waar ik seks mee heb ook(neuken bedoel dan)mijn vriendje mag dan altijd wel klaarkomen zo in mijn vagina ook.Het gebeurt vaak dat mijn vriend soms 2x per dag seks heeft met mij dan ook en ook elke keer klaarkomt in mijn vagina dan zo,Stel mij daar nu vraagje bij vaak of ik wel genoeg beschermt ben voor zwangerschap zo.is elke dag de pil dan wel voldoende zo als je meerdere malen sex per dag heb zo en elke keer zijn sperma in mijn vagina heb dan?Wij gaan nu ook weekje op vakantie zo en veel sex gaan hebben wel ook volgens mijn vriendje zo.Ga ik dan niet te veel sperma in mijn vagina hebben dan zo om beschermt te zijn met maar 1 pil zo elke dag te nemen?condoom wil mijn vriend niet gebruiken zo tijdens de sex.

    Kan het verder ook kwaad zo voor mijn vagina dat ik bijna altijd sperma in mijn vagina heb van mijn vriend  zo of moet ik het hem zeggen zo van altijd niet klaar te komen in mijn vagina dan?

    xx

    #8

    Het maakt niet uit hoe vaak je seks hebt

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG

Het onderwerp ‘Pijn + seks en de pil’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief