Anus oprekken(verslaafd)

Online ZorgZus
  • #1

    hallo,

    ik ben een man van 24 jaar,  ik stop al dingen in mijn kont vanaf mijn 11, sinds 4 jaar ben ik echt druk geweest met mijn anus op te rekken. Ik kan nu mijn volledige hand in mijn kont stoppen sinds 4weken. Aangezien ik ook nog een vrouw heb wil er eigenlijk wel mee stoppen maar ik ben er verslaafd aangeraakt. Elke keer als ze weg gaat stop ik wel iets in mijn kont. Hebben meer mensen hier last van, of ben ik de enige

    #2

    Je bent beslist niet de enige. Er zijn wel meer mensen die fisten of laten fisten. En die hebben allemaal moet oprekken. Maar als het een verslaving is die je leven gaat beheersen is het niet goed. Misschien goed om er eens met een psycholoog over te praten.

    #3

    Ik ben 58 jaar en verwen mezelf sinds een jaar of 2 anaal. het is heerlijk ik ben hetero maar dit wil en kan ik niet meer missen. Zodra ik thuis kom gaan mijn kleren uit en stop ik een buttplug van tussen de 7 en ruim 8 cm doorsnee in mijn kont, daar blijf ik een tijd mee lopen. Ik ben er ook aan verslaaft want ik kan niet meer zonder. Ik heb een vriendin maar van haar hoeft het niet. Ik zou het best eens willen delen met iemand.

    #4

    Ik zou dat best een keer samen met iemand willen doen. Beetje assplay   maar ja....

    #5

    Ik vind het ook heerlijk om iets in mijn anus te hebben . De max is 6cm denk ook dat ik niet meer kan hebben door de smalle bekkens die ik heb . Je kan zo lekker klaarkomen met iets in je anus . Fantaseer ook om door een man genomen te worden lijkt me geweldig om mee te maken . Alleen de stap zetten is lastig

    #6

    Misschien dat Tom en Hetro man iets kunnen afspreken. Ik denk er ook over na om me eens te laten nemen door een man. Ik ben ook smal, maar toch lukt het om een plug van 8 cm doorsnee (omtrek van 25.13 cm) in mijn anus te stoppen. Eerst moeilijk, maar met genoeg glijmiddel gaat het steeds makkelijker. Ik ga nu voor een plug van 9 cm dat is een omtrek van 28,27 cm. Mijn streven is 12 cm doorsnee, omtrek van 37,70 cm!! Maar dat zal wel een onhaalbare doel zijn.

    #7

    Recent deze berichten gelezen. Erg interessant. Ik doe precies hetzelfde. Sinds ik jong ben stop ik dingen in mezelf. Eerst mijn vingers in bad, daarna kleine dingen. Tijdens mijn studententijd wel eens een komkommer, om maar geen dildo in huis te hoeven hebben. Toen ik dat niet echt recht vond doen aan mijn plezier heb ik een dildo gekocht. Tijdens de periodes dat ik een vriendin had speelden we soms wel samen met deze dildo. Bij haar en ook bij mij. Dat was wel fijn. Toen dat weer uit ging was het weer met mezelf. Mijn fantasieën over anale penetratie zijn heel sterk. Mijn geilste fantasie is dat ik door een mooie jonge vrouw in mijn kont wordt genomen met een hele grote dildo of met haar hele hand. Alleen als ik heel geil ben wil ik het ook met een jonge man doen. Maar als ik weer 'normaal' ben dan heb ik het gevoel dat het enkel een perverse fantasie is en dat ik niet echt wil doorzetten. Ik heb nu echt een hele grote dildo van 30cm lang en 6cm doorsnee die ik in mijn kont kan steken. Dat geeft wel een kick maar het liefst wil je dit natuurlijk delen en samen geil doen. Jammer dat het niet zo gangbaar is om dit soort spelletjes te spelen.

Het onderwerp ‘Anus oprekken(verslaafd)’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief