Anus oprekken(verslaafd)

hallo,

ik ben een man van 24 jaar,  ik stop al dingen in mijn kont vanaf mijn 11, sinds 4 jaar ben ik echt druk geweest met mijn anus op te rekken. Ik kan nu mijn volledige hand in mijn kont stoppen sinds 4weken. Aangezien ik ook nog een vrouw heb wil er eigenlijk wel mee stoppen maar ik ben er verslaafd aangeraakt. Elke keer als ze weg gaat stop ik wel iets in mijn kont. Hebben meer mensen hier last van, of ben ik de enige

Reactie

Je bent beslist niet de enige. Er zijn wel meer mensen die fisten of laten fisten. En die hebben allemaal moet oprekken. Maar als het een verslaving is die je leven gaat beheersen is het niet goed. Misschien goed om er eens met een psycholoog over te praten.

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

Ik ben 58 jaar en verwen mezelf sinds een jaar of 2 anaal. het is heerlijk ik ben hetero maar dit wil en kan ik niet meer missen. Zodra ik thuis kom gaan mijn kleren uit en stop ik een buttplug van tussen de 7 en ruim 8 cm doorsnee in mijn kont, daar blijf ik een tijd mee lopen. Ik ben er ook aan verslaaft want ik kan niet meer zonder. Ik heb een vriendin maar van haar hoeft het niet. Ik zou het best eens willen delen met iemand.

Reactie

Ik zou dat best een keer samen met iemand willen doen. Beetje assplay   maar ja....

Reactie

Ik vind het ook heerlijk om iets in mijn anus te hebben . De max is 6cm denk ook dat ik niet meer kan hebben door de smalle bekkens die ik heb . Je kan zo lekker klaarkomen met iets in je anus . Fantaseer ook om door een man genomen te worden lijkt me geweldig om mee te maken . Alleen de stap zetten is lastig

Reactie

Misschien dat Tom en Hetro man iets kunnen afspreken. Ik denk er ook over na om me eens te laten nemen door een man. Ik ben ook smal, maar toch lukt het om een plug van 8 cm doorsnee (omtrek van 25.13 cm) in mijn anus te stoppen. Eerst moeilijk, maar met genoeg glijmiddel gaat het steeds makkelijker. Ik ga nu voor een plug van 9 cm dat is een omtrek van 28,27 cm. Mijn streven is 12 cm doorsnee, omtrek van 37,70 cm!! Maar dat zal wel een onhaalbare doel zijn.

Reactie
Reageer op: Anus oprekken(verslaafd)
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief