Man houdt van damesondergoed.

Online ZorgZus
  • #16

    Ik herken veel in je verhaal.

    Zelf heb ik ook deze fetisj. Momenteel ben ik vrijgezel en draag ik dus ook altijd dames ondergoed.
    Ik weet niet wat ik zou doen als ik jou was.

    Een beetje afhankelijk van hoe erg je verlangens zijn naar het vrijelijk dragen van dames ondergoed en lingerie, zou ik mezelf toch afvragen in hoeverre de relatie waar ik in zat, of die wel de juiste is. Als je verlangens namelijk groot zijn, dan moet je je verlangens constant onderdrukken en dat levert een hoop frustratie en stress op weet ik uit ervaring.

    Als je verlangens er wel zijn maar het is geen halszaak voor je om het niet te doen, dan zou ik bewust de keuze maken om het gewoon niet te doen.

    #17

    ik zie hier tot mijn verassing  dat er weer een paar reacties staan , we moeten dus vooral niet denken dat we de enige zijn . bij mij is het zo , ik draag echt alleen nog maar damesondergoed , dus bhs hemdjes slips en pantys , gewoon omdat ik geen herenondergoed meer heb . ik heb zoveel damesondergoed, dat ik er van overtuigd ben dat er vrouwen zijn die minder in hun kast hebben liggen dan ik . ga zo door mannen

    #18

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik momenteel ook maar een enkele mannen onderbroek heb. Dit voor het geval ik uit de kleren moet bij de huisarts of in een ziekenhuis. Verder ligt alles vol met dames ondergoed en lingerie. Ik zie er persoonlijk ook totaal geen kwaad in.

    Sterker nog, ik heb een relatie gehad met een prachtige vrouw, die zich juist heerlijk voelde in heren ondergoed. Zij droeg altijd heren onderbroeken en boxershorts. Ik had daar vanzelfsprekend geen moeite mee en zij ook niet met het feit dat ik dames ondergoed en lingerie droeg. Dat was een heel fijne periode want wij kochten dan regelmatig ondergoed voor elkaar en we waren vrij in het dragen van wat we wilden.

    Ik snap oprecht niet waarom mensen niet gewoon kunnen dragen wat ze prettig vinden zonder dat een ander daar een oordeel over velt. Je doet er niemand kwaad mee toch?

    #19

    deepdown ,

    dat snap ik al jaren niet , vrouwen denken dat zij wel alles kunnen en mogen dragen , vrouwen en mannen kleding, maar als je als man een mooie panty draagd onder een korte broek en je laat het zien aan de buitenwereld , dan was tot voor kort de wereld te klein , de laatste tijd word dat wel iets beter . het is dat het in mijn werk niet kan , maar anders had ik echt altijd pantys gedragen

    Bijlagen:
    #20

    Hallo ik denk dat wij hier allemaal een beetje hetzelfde meemaken .Van mij begon dit alles ook tijdens mijn pubertijd met gladde stoffen en satijnen soiree handschoenen .Het ging altijd maar verder tot ik me volledig als vrouw transformeerde en liefst een beetje de klassieke toer op ging.Dit deed ik altijd toen mijn vrouw uit werken ging ze wist er wel van maar zag het liever niet.Dan is ze gestopt met werken wegens moelijkheden met haar armen.Voor mij was dat een groot probleem,maar na een tijdje en wat vindingrijkheid begon ik onder mijn gewone kledij dameslingerie te dragen.Daarboven draag ik meestal een driedelig kostuum ,hemdkraag open en een satijnen damessjaal als choker gedragen ,verder dameslaarsjes met hak satijnen dameshandschoenen en nog een soort handtas.Zo ga ik in het weekend uit en gaan schoppen.

    #21

    ik heb zelfs helemaal geen herenondergoed meer , en wat ik alleen nog maar draag en heb is huidkleurig damesondergoed dus slips , pantys , pantybroeken en corseletten , en ik draag ook dagelijks een bh en vanwege mijn bouw kan ik dat ook best gebruiken

     

     

    #22

    Hoi,

    <span style="font-weight: 400;">Ook ik ben zo’n man die graag lingerie draagt en zou dat graag vaker willen en dan niet alleen binnenshuis. Wat ik niet durf, om wat de buitenwereld zegt. Nog meer vanwege mijn huidige vriendin.</span>

     

    <span style="font-weight: 400;">Dat ik dit wil is ergens toen ik zeven of acht jaar was begonnen. Ik heb toen het ondergoed van mijn moeder van het wasrek getrokken en aangetrokken heb. Dit deed ik geregeld stiekem wat niet zo moeilijk was omdat ik op zolder sliep en het wasrek naast mijn slaapkamer stond. Waarom ik dat deed is mij tot op heden eigenlijk een raadsel, maar dat ik het fijn vond om het aan te hebben, weet ik wel. Nadat mijn moeder mij alsnog betrapt had en mij vroeg of ik verder als meisje wilde gaan, heb ik hier heftig nee op gereageerd. Waarom? Ook dat weet ik niet. Vanwege mijn niet zo geweldige jeugd, heb ik veel weggestopt. Zo is het jaren weg geweest tot ik in mijn puberjaren de drang weer kreeg om het ondergoed van mijn stiefmoeder aan te trekken. Hierbij heb ik het vermoede dat zij het al die tijd tot ik het huis uitging, geweten heeft. Deze drang of hoe je het ook noemd is hierna nooit meer weggegaan, alleen maar verergerd tot wat of wie ik nu ben. </span>

     

    <span style="font-weight: 400;">Een 50+ die een lade vol met lingerie heeft. Met; voorgevormde bh’s in alle soorten, strings, brazilians, shortjes, boxerstrings, Hemdjes met jarretellen, jarretellengordel(s)tjes). Kousen, hold-up en jarretellenkousen. Babydolls en negligés tot stringbody's allen met voorgevormde cups. </span>

     

    <span style="font-weight: 400;">Zo wil ik de laatste tijden ook rokjes, jurkjes, skinnybroeken, shirtjes, sneakers, schoenen en laarzen met hakken, enz dragen. Zo wil ik me niet per definitie transformeren temeer omdat ik me daar te oud voor vindt en niet zeker weet of dit is wat ik wil. Al is de drang er wel en lijkt het of deze sterker wordt.</span>

     

    <span style="font-weight: 400;">Nu, mijn vriendin. Zij weet het dat ik lingerie draag, niet dat ik meer wil. Zij is erachter gekomen nadat ik wat had laten slingeren en later heeft ze mij betrapt met dragen ervan. Ik stond in lingerie(bh en string) in de badkamer.Hier was ze natuurlijk niet blij mee en vindt dit nog steeds niet leuk waarbij ze niet weet wat ze ermee aan moet. Onlangs hebben we er één keer over gepraat waarbij het er best wel heftige emotie los kwam zowel bij haar als bij mij. Ja ik heb het altijd voor mezelf gehouden en deed die dingen stiekem. Wat ook meespeeld is dat ik niet echt een prater ben en dan vooral dat ik degene waarvan ik hou niet wil kwetsen. Uiteindelijk blijft ze bij haar standpunt. Helaas zijn er wel steeds spanningen als ze merkt dat ik strings of brazilians of shortjes draag in huis(sinds kort ook naar mijn werk). Of als ze, want tja wat gedragen wordt moet ook gewassen worden deze over de verwarming vindt. Afijn alles wat maar met mijn fetish te maken heeft, zie zij als vervelend voor haar. Vooral omdat ze mij zo niet heeft leren kennen.</span>

    #23

    dit vind ik fijn om te dragen

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    Ik ben een getrouwde man van 38 en draag zelf (helaas stiekem) ook dames slipjes/strings. Het liefst doorschijnende of van lycra stof. Als ik dit draag voel ik mij juist meer op mijn gemak dan dat ik gewone heren shorts draag. Als ik dan naar mijzelf kijk in de spiegel, voel ik mij sexy, aantrekkelijk en uiteraard wel opgewonden

    Heb dit tactisch met mijn vrouw proberen te bespreken en doen alsof ik voor de gein haar sexy string aantrek, maar merk gelijk dat zij dit niet zit zitten.

    Voel eerlijk gezegd dat ik wel met een last rondloop en niet mijzelf helemaal kan zijn, maar weet echt niet wat ik moet doen. Wil niet dat mijn relatie verbroken wordt door mijn lust om vrouwen slipjes te dragen.

    Ben wel blij om te lezen hier op de site dat er meer mannen zijn die het heerlijk vinden om dames slipjes/strings en sommige lingerie te dragen. Zou best mee willen praten in een praatgroep als deze er zou zijn om toch mijn hart te kunnen luchten, want dacht voor lange tijd dat ik 1 van de weinige was en er iets niet klopte met mijn gevoelens.

    Weet iemand of ik met gelijk gestemde in contact kan komen ergens?

     

    #25

    Er zullen ongetwijfeld websites zijn waar dat kan

    #26

    Ik had ook altijd zin om damesondergoed te dragen.

    On mijn vorige relatie kon mijn vriendin zich daar niet in terugvinden en stilletjes aan groeiden we uit elkaar en gingen we uit elkaar omdat ok mezelf niet kon zijn.

    Nu Heb ik een nieuwe relatie en vanaf dag 1 heb Ik haar verteld van mijn behoefte om damesondergoed te dragen.

    Samen zijn we gaan shoppen en hebben we slipjes en BH's gekocht.

    Damesslipjes draag ok elke dag en savonds een BH.

    We hebben Samen fantatische sex en Ik voel me zo begrepen.

    Super gelukkig ben Ik 😉

     

Het onderwerp ‘Man houdt van damesondergoed.’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief