Branderig gevoel na sex

hete pepers en harissa ( sambal ) zijn de oorzaak ik weet t zeker, mijn vriendin had er last van , sinds ik gestopt ben met heet eten heeft ze er geen last meer van

Reactie

je moet je schaamlippen van binnen even bekijken, zie je rodere plekjes of zie je bultjes die wat bruiner worden kan het zijn dat je een soa hebt daarbij komt er nog veel afscheiding uit. Als het brand tijdens het plassen of met je vinger er over gaan dan moet je naar de huisarts gaan. Gr

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

als ik dat heb ga ik me uit spoelen met koudwater  en dan in smeren met sudocream helpt wel

Reactie

Ik heb er ook last van, maar wanneer hij me met zijn hand bevredigt niet. Terwijl dat veel harder gaat, dus betwijfel of het door de wrijving komt. Vervelend is het wel

Reactie
    • Ik heb het sinds kort tijdens en na de seks. Voor mij maakt het niet uit of we het met of zonder condoom doen de pijn blijft. Heeft iemand een oplossing?
    Reactie

ik heb er zelf ook veel last van als we het willen doen en hij wilt er in gaan begint de branderige gevoel al. gleimiddel en of condoom werken niet blijf het hebben. mijn huis arts heeft me verschillende kuren gegeven en nu nog geen verbetering.

help😥

Reactie

Dat heeft mijn vriendin laatst ook aangegeven ik had wel wat drank op en we hebben ook geen stabiele relatie meer ik heb ook geen condoom gwbruikt en geen iedee wat het was. Ik ben namelijk ook in haar klaargekomen

Reactie
Reageer op: Branderig gevoel na sex
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief