Branderig gevoel na sex

Branderig Gevoel Vagina Na Seks Zonder Condoom:

Ik heb een vaste relatie en sinds kort ben ik aan de pil gegaan. We hebben nu dus seks zonder condoom. Maar wat mij opvalt is dat na de seks (als hij in mij is klaargekomen) ik een ontzettend branderig gevoel in mijn vagina heb en in het gebied eromheen.

Wat kan dit zijn, en wat zouden we eraan kunnen doen?
    Alvast bedankt!

Reactie

Geen idee maar heb ik ook. waarschijnlijk de wrijving. meestal gaat het een dag later weg he? goed wassen of spoelen met koud water erna, en laten rusten.
    gr.

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

Probeer in het vervolg wat glijmiddel te gebruiken. Dat zal ongetwijfeld helpen.

Reactie

klinkt heel bekend,

klinkt stom hoor, maar ik denk dat t simpelweg door t sperma komt,
    als mijn vriend en ik een condoom gebruiken heb ik dat neit, en als hij
    zonder condoom in me klaar komt heb ik t wel.

denk dat het een combinatie is van wrijvind en sperma :$

probeer eens of je met condoom ook dat gevoel hebt?

succes ­čÖé

Reactie

wast hij zijn penis soms met zeep?

Reactie

Ik zal condoom gebruiken !

Reactie

ik heb dat ook...en ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je ook allegies zijn voor de sperma..

Reactie

ik heb er ook last van! ben al een tijdje aan de pil maar als we het zonder condoom doen dan krijg ik na dat hij in mij is klaargekomen een branderig gevoel... na een uur is het weer weg.. zal het gevoel met glijmiddel afnemen?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Branderig gevoel na het vrijen komt echt door de wrijving, als je lang vrijt kan je droger worden. Gewoon een flesje Durex Play halen, die blauwe, fantastisch spul, wil nooit meer zonder glijmiddel!

Reactie

Ja ik heb daar ook last van! Vooral als ik daarna ga plassen..

Reactie

Heel goed mogelijk dat het door wrijving komt. Dus een glijmiddel zoals al aangegeven is een goede tip. Mochten de klachten desondanks toch aanhouden ga dan even naar de huisarts. Het zou dan ook een schimmelinfectie kunnen zijn.

Reactie

Ik heb bij biologie geleerd dat als het sperma in de vagina komt dat de vagina dan een soort van antistof gaat aanmaken tegen het sperma.. misschien ligt het daaraan? Want deze stof is best agressief namelijk..

Reactie

Ik heb daar dus last van als ik met of zonder condoom doe en dan begint het wanneer we hem er in willen doen zelfs gebruiken we standaard glijmiddel want zonder is het nog erger... Maar er in doen lukt al alleen met veel pijn. Herkent iemand dit? En weet iemand een oplossing? Me vriendt vindt het gwn lkkr maar ik heb er veel na pijn van.

Reactie

Misschien goed om eens naar de huisarts te gaan.

Reactie

Spoelen met kamillethee

Reactie
Reageer op: Branderig gevoel na sex
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief