Haideo! Ik heb last van chronische hyperventilatie en van angst en stress en paniek stoornissen. Als ik op mijn bed lig en aan de hart voel stopt hij een paar keer dus bijv na traplopen en dan klopt hij weer lijkt alsof de ritme aanpast. Weetnie of het normaal is maar mensen zeggen dat t hoort en nog iets ik heb soms ook na het sporten dat lijkt dat er dingen beweeg bijv objecten en meer. Kan beide van dit kwaad en of dodelijk zijn of komt me stress naar boven en zal ik gewoon niet dood gaan en is het absoluut niet kwaai

voor de rest bedankt

gr Frank slot

Reactie

Er is allemaal niks dodelijks aan en kan ook geen kwaad. Het voelt alleen maar allemaal zo

Reactie
    1. Nog een ding ik had net een stijve p..... ik ging plassen ermee maar ja als het zo is voel je dag er ook wat anders doorheen stroomt een erectie dus Is het erg dat ik ermee geplast heb want het is nu weer normaal in een normale staat enzo hoor maar dat ik ermee heb geplast voelde anders allemaal enzo en ja kan dit allemaal kwaad of omdat het nu weer terug is is het niet erg. Ik plaste en ja natuurlijk andere straal allemaal enzo en moest wat naar achter maar voor de rest is er niks terug gegaan de penis in sperma of bloed ofzo en is het helemaal niet erg en kan ik nu gewoon door?

bedankt voor het bericht Mvg Frank slott

Reactie

Ps: het is niet dat ik nu of ooit (buiten als ik 100 ben ofzo) dood za gaan ofwa?

mvg Frank slot

Reactie

Geen probleem, niks aan de hand

Reactie

Ook heb ik sinds middag gym de gym kleren aan en zat t onder speeksel enz en rook naar speeksel ik denk nie dat het dodelijk is wat ik allemaal zei maar dit vooral goor hoop ik.

Reactie

Geen zorgen maken

Reactie

Haha!! Gelukkig dus ik ga absoluut niet dood ondanks wat ik hier allemaal liep te chatten vandaag? (Incl pissen en speeksel ding heel lang aangehouden en paar keer op gespuugd) Laatste vraag moet zo werken aan een opini stuk

sank voor de hulp

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Niks aan de hand

Reactie

Uw niks aan de hand betekend inderdaad? Je gaat niet dood en alles is normaal

Reactie

Juist

Reactie
Reageer op: Beweging
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief