Dorst

  • #1

    Hey ik heb een vraagje: de fysiotherapeut heeft inmiddels chronische hyperventilatie bij me uitgesteld en veel stress. Kan dit een oorzaak zijn waardoor ik soms veel dorst heb. Ben 2 keer getest op suiker en daar lag het niet aan. Kan dit er dus voor zorgen dat ik dorst heb de stress en angst en chronische hyperventilatie. Graag kom ik een reactie tegenmoet

    Mvg xam verschuren

    #2

    Dat zou zeker kunnen

    #3

    Wat was uw reactie

    #4

    Geen. Je maakt jezelf weer bang.

    #5

    Ja nee Oke klopt. Klaar met trainen natuurlijk tachycardie en ook pijn aan het hart ja daar gaan me gedachtes als me hart een hele dag 150 blijft he

    #6

    Je hebt geen tachycardie

    Heb je enig idee onder hoeveel verschillende namen je hoeveel verschillende topics hebt aangemaakt de laatste 5 maanden hebt de laatste maanden?

    #7

    Daarom was ik van plan vandaag te stoppen en trouwens John dit ga ik niet opzoeken en dit is het laatste ik had dorst maar ging heeel koud drinken drinken is dit gevaarlijk als het al zo koud is etc en lichaam warm etc etc

    #8

    Had paar slokje heeeel koude water en wicky maar ik ga nu wel gewoon lichaamstemperatuur drinken (kamer)

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Nee dat is niet gevaarlijk

Het onderwerp ‘Dorst’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief