Elektrocutie

Hey mensen ik ben bang dat ik gelektrocuteerd ben en dood ga mensen zeggen dat als je nog kan praten typen enzovoort dat dat niet is waarom ik dit denk omdat ik een schokje kreeg of dat wel eens vaker heb met andere draden. En dan bij effecten heb zoals raar in de arm en dan ga ik extreem veel op de hartslag letten en alles. Ik heb enorm veel last van angst en stress zou dit kunnen help!

Reactie

Heb nu tintelingen in de voet en ben bang

Reactie

Je bent niet geƫlektrocuteerd in ieder geval. Anders was je dus dood geweest of met spoed naar het ziekenhuis gebracht

Reactie

Dat zal van de stress/angst zijn

Reactie

Dus er is nu niks aan de hand compleet niet?

Reactie

Ik had bovendien net gegeten en het lijkt alsof het in me keel is voelt nu super raar als ik drink lijkt het weg te gaan en terug te komen zal ik stikken of iets of is dit echt aan de hand of gewoon stress

Reactie

Nee hoor

Reactie

dat is gewoon stress

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ja nu ook de ademsappel voelt raar als ik slik is het anders lijkt alsof ik stuk en het is super eng voelt alsof hij is ingeduwd

Reactie

En het is ontzettend eng hoor

Reactie
Reageer op: Elektrocutie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief