Tibia Plateau Fractuur, 14 maanden na de operatie nog steeds pijn

Hoi,

Ik wil niet pessimistist zijn maar zelfde (chronische pijn) ervaring als veerle hierboven, 2010 TB opgelopen, 1 jaar later schroeven verwijdert, jaren Fysio therapie etc. Een pijn vrije dag kan tot op heden op 1 hand, zonder vingers geteld worden. Advies van diversen orthopeeden; bewegen, bewegen en pijnstillers slikken (o.a. tramadol & meloxicam) en daar mag ik het mee doen totdat kraakbeen voldoende is versleten om knieprothese te verantwoorden. Mede omdat tramadol bijwerkingen geeft waardoor ik in de WIA terecht ben gekomen, hoop ik maar dat de knieprothese over een aantal jaren weer een beetje kwaliteit van leven met zich mee brengt.

Reactie

Tibiaplateau na val van keukentrap (stroomschok);tibiaplateau, 2 breuken aan de enkel,en kuitbeen gebroken; Geopereerd,dit was 12 februari.Daarna mocht ik het been onder geen beding belasten,.8 weken niet,en nu 6 weken fysiotherapie;ik loop weer zonder krukken,heb gisteren gefietst;het fietsen zelf gaat gemakkelijk,maar het opstappen voelt eng.Al met al valt het me mee dat ik met 4 breuken al weer loop..wel schrik ik ervan dat veel mensen na veel jaren nog zoveel klachten hebben/of krijgen.Ben 63 jaar en wens iedereen veel sterkte!

Reactie

Hallo,

ik ben in 2013 aangereden op een zebrapad en hierbij ondermeer een tibia plateau breuk opgelopen dit is geopereerd plaat en schroeven er in gekregen .dit is 1 1/2 jaar later verwijderd omdat het extra irriteerde 5jaar later heb ik nog steeds een hoop pijn .het word eerder slechter dan beter ik heb mij altijd meer dan volledig ingezet om te revalideren maar mijn problemen niet willen erkennen heel veel pijnstilling nemen tot tramadol aan toe savonds na het werk helemaal door de pijn geen energie meer en maar door gaan ik ben er inmiddels zowel fysiek al mentaal op stuk gelopen .

Reactie

4okt 2018 fietsongeluk gehad,inmiddels ruim jaar verder kan ik nog steeds niet lopen,totaal geen kracht in been ook bijna geen gevoel,hij staat behoorlijk scheef het been uiteindelijk word 28 okt plaat en schroeven verwijderd en volgend jaar een complete knieprothese,al met al langdurig proces.

Reactie
Reageer op: Tibia Plateau Fractuur, 14 maanden na de operatie nog steeds pijn
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief