Goedemiddag iedereen,
Sinds jaren heb ik af en aan last van tintelingen/prikkels in mijn rechter bal en de zaadleider. De ene periode heb ik er meer last van dan de andere. Dit gaat gepaard met een soort doffe pijn in mijn onderrug en onder mijn buik, allebei aan de rechterkant. Als ik eraan denk voel ik het meer (is dat niet met alles? 😉 )
Daarnaast is mijn rechter bal groter dan de linker en hangt deze ook hoger. Als ik op de bank of in bed lig en ik hou mijn benen bij elkaar dan lijkt hij vaak ‘in de weg’ te zitten. Hij hangt ook iets meer naar voren dan de linker, if that makes sense.
Als ik na het douchen de welbekende controle doe dan voel ik geen knobbels en zijn ze allebei glad. Ze zijn wel gevoelig nadat ik dit heb gedaan en ook voel ik de plek in mijn onderrug meer hierna.
Ik dacht altijd dat dit wel vanzelf voorbij ging, maar het komt iedere keer weer terug.
Heb verder geen issues met ontlasting/erecties/zaadlozing. Ik ben wel iemand die snel nerveus is en stress kan ervaren. Hier probeer ik aan te werken, maar deze klachten helpen daar niet bij.
Komen deze klachten iemand bekend voor, of heeft iemand ervaring hiermee, die wellicht meer informatie of tips heeft? Ik ben 33 jaar trouwens.