Irriterend gevoel aan opening penis

  • #1

    Beste

    Ik heb sinds anderhalve week last van een irriterend gevoel aan mijn plasgaatje. Het is net alsof mijn onderbroek heletijd schuurt tegen mijn eikel. Dit gevoel kwam nadat ik vorige week voor de eerste keer heb gemasturbeerd met zeep, wat niet zo slim bleek te zijn. Ik heb ook de gewoonte om bijna altijd droog te masturberen. Ook heb ik de neiging om altijd de binnenkant van mijn plasgaatje te spoelen met water na het masturberen. Graag zou ik willen weten wat ik kan doen aan dit irriterend gevoel. Ik heb al een crème gehaald genaamd Bepanthen Derma. Dit smeer ik erop.

    Alvast bedankt

    Groeten Finn

    Reageer
    #2

    Niet masturberen met zeep, niet droog masturberen en de binnenkant van je plasgaatje met rust laten en vooral niet spoelen. Geen wonder dat je klachten krijgt. Ook geen crème smeren! Je penis gewoon met water wassen en droog deppen. Niet masturberen, geen seks en gewoon laten herstellen

    Reageer
    #3

    @John : hoelang duurt het vooraleer dit kan herstellen? Nog bedankt voor je snelle antwoord!

    Reageer
    #4

    Moeilijk te zeggen. Maar er rekening mee houden dat het zeker nog een weekje gaat duren

    Reageer
    #5

    Hallo John ik koppel terug naar je, het ging een tijdje goed (gevoel was zo goed als weg), maar de afgelopen dagen is het teruggekomen. Ik heb alles gedaan wat u zei zoals niet masturberen en zeep gebruiken etc. Zou ik hiermee toch naar de huisarts gaan? Of wat zou het anders kunnen zijn?

    Bedankt

    Reageer
    #6

    Ga er dan eens mee naar de huisarts en laat ernaar kijken

    Reageer
    #7

    Dag John, even een terugkoppeling: ben bij de huisarts geweest en heb Daktarin voorgeschreven gekregen, alleen was dit niet op voorraad bij de apotheek dus kreeg ik Bactroban 2%, wat in principe hetzelfde is als Daktarin. Na nu bijna een week smeren merk ik niet heel veel verschil. De dokter zei zelf dat hij niets speciaal zag en dat het een irritatie zou zijn. Alleen heb ik hier wel nog last van. Wat kan ik nu nog verder ondernemen? Of is het gewoon een kwestie van afwachten en laten herstellen?

     

    Reageer
    #8

    Daktarin en Bactroban is helemaal niet hetzelfde.
    Daktarin is een middel tegen schimmels en gisten. Bactroban is een antibioticum tegen bacteriën. Stop in ieder geval met het gebruik daarvan. Ik weet niet wie het bedacht heeft bij de apotheek, maar die zat er toch wel behoorlijk naast. Haal gewoon een tube daktarin bij de drogist

    Reageer
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
Reageer op: Irriterend gevoel aan opening penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief