Masturberen

Hey ik heb een dringende vraag ik mastubeer best vaak ik deed het vroege bijna elke dag ik doe het al veel minder maar ik lees op het web dat je er aan blind kunt raken en van alles ik had er een schrale plek altijd gehad maar ik denk dat dat gewoon door dat komt er gaan toch geen erge dingen gebeuren?

Help! Groeten kas

Reactie

Nee hoor. Dan zouden alle mannen in de wereld blind zijn

Reactie

Ik had er een schrale plek door op de penis waar ik crème voor kreeg heb geen afwijking aan de nieren of blaasontsteking maar is dit ernstig

nogmaals groeten kas

Reactie

Bedankt voor de reactie moderator ik zal dus geen effecten krijgen maar die pijn bij t plassen was dus ook daarvan wat veel minder was en dat branden. Zal het geen gekke ernstige dingen bijbrengen of het ergste vrezen

Reactie

ik zal even een maand of twee stoppen want heb het al gebracht bij pijn bij het plassen ik panikeer omdat ik veel slijm in de mond krijg na t klaarkomen of warm word wat denk ik gewoon normaal is en waarschijnlijk panikeer ik hogemate nu voor niets.

Reactie

Niet druk maken. Niets aan de hand

Reactie

Okiiii en met dat branden en schraal gewoon laten waaien dan?

brdankt voor dit gesprek alvast Mvg kas

Reactie

gewoon even een beetje rust geven en niet met zeep o.i.d. wassen

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Bedankt hoorde ook dat mensen het sperma slikken doe ik niet maar het is dus niet gevaarlijk? Ruik er alleen naar nu. Al heb ik het op me lichaam?

Reactie

Dat is niet gevaarlijk

Reactie
Reageer op: Masturberen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief