schaamhaar scheren

  • #1

    Ik ben een jongen van 19 jaar. Sinds enige tijd scheer ik mijn schaamhaar, en dan ook helemaal, dus glad scheren, niet trimmen. Ik had dit paar keer gezien bij gasten op de voetbalclub en het leek mij ook een goed idee. Ik vind het wel stoer/speciaal staan. Tot zover geen probleem. En de eerste paar keren ook niet...

    Maar nu heb ik sinds week of 2/3 behoorlijk uitslag in mijn kruis. Speciaal boven mijn pik, en aan de zijkanten van mijn dijbenen. Het ziet er nu niet uit en het jeukt als een gek. Wat mij het meest verbaasd, is dat ik hier in het begin dus geen last van had.

    Wat heb ik fout gedaan? Of moet ik ermee stoppen? Wie kan mij dit zeggen? Bedankt. Onzeker.

    #2

    Scheer altijd met de richting mee,
    hoe vaker hoe beter.

    Dus niet van beneden naar boven.

    #3

    Beste, ik deel de mening van Robby. Ik scheer ook alles glad af en doe dat al jaren. Echter, hoe ik ook scheer (met richting mee of tegen de richting), bij mij leidt dit niet tot irritatie. Ik denk dus dat ook je huidtype voor een stuk mee een rol speelt en tevens de frequentie waaraan je scheert (hoe dikwijls). Ik doe dat max. 1x per week. Verder best geen te agressieve zepen e.d. gebruiken; dat kan ook invloed hebben.

    groeten!

    #4

    okay dank voor de tips.
    zal deze zeker gebruiken, daar ik toch wel door wil gaan met het glad en kaal houden van mijn kruis.

    #5

    vaak veroorzaakt t teruggroeien van het haar ook jeuk bij mensen. weet verder neit of dat er echt iets mee te maken zal hebben aangezien t na 2/3weken was.

    #6

    Ik scheer mijn pik ook sinds een paar maanden en het beste is ook dat je het met warm water en een scherp scheermesje doet. Ik scheer om de 2 dagen en ik heb nergens last van.

    #7

    hierbij reageer ik op schaamhaarscheeren van onzeker. tip. gebruik scheerzeep vergulde hand en mach3 turbo scheermesjes.doe dit 3keer per week om de huid er aan te laten wennen. ik doe dit al 30 jaar en totaal geen problemen. sucses

    #8

    Ik scheer mijn penis en allen met de Philips bodygroom. Hiermee trim ik mijn borst en scheer ik mijn geslachtsorgaan en omgeving. Prima apparaat, goed resultaat.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    inderdaad..een goede zeep, ph neutro, scherpe en schone mesjes..misschien was je mes geinfecteerd met een bacterie of de handoek waar je je mee afdroog..huid strak en met haarrichting mee en zorgen dat de nieuwe groei niet de kans kan krijgen in te groeien..

    #10

    Toen ik begon met het scheren van mijn schaamhaar was ik in de begintijd ook gevoelig,rond mijn kloten,maar als je het goed verzorgt word het mooi kaal en glad.na het scheren(tijdens het douchen) was ik me me rond mijn pik met paradontax (tandpasta),en verzorg het als ik het met Nivea Q10,zojuist weer gedaan weer heerlijk glad.
    p.s.het wassen met paradontax prikt wel.

    #11

    Prachtig om al deze technieken te lezen. Ik hoop dat als ik er een beetje om lach jullie je niet beledigd voelen. Ik kan me trouwens best voorstellen dat jullie hier coveel tijd en aandacht aan besteden. Ik heb ook mijn eigenaardigheden en ook ik vind het prettig dat ik dat kan bespreken op een forum. Da was`t.

    #12

    Nou, ik heb in de kinderverpleging gezeten, allemaal kleine kale mannetjes.
    Waar is toch die man die zich wel goed verzorgt, maar er niet uit wil zien als een klein kaal mannetje?
    Het oog van de vrouw wil ook wel wat!

    #13

    Ik vind het `t mooist als het wel geschoren is, maar dat je nog wel haar ziet. En de penis moet eigenlijk lekker kaal zijn. Al die haartjes in m`n mond. Maar helemaal geen haar vind ik niet zo mooi, dat is weer te bloot

    #14

    hahaha "vrouw" zegt precies wat ik ook voel, kleine kale mannetjes, kinedren zijn kaal, een vent heeft er gewoon wat haar zitten... ik ben geen pedo ; - )
    Brenda

    #15

    Hallo,

    Ik wil mijn schaamhaar gaan scheren.
    Maar dan lijkt het mij ook wel handig om het haar op mijn ballen te scheren,
    Hoe kan ik het beste mijn schaamhaar scheren?
    Ik denk dat het schaamhaar boven de penis gewoon met een tondeuse kan worden gedaan.
    Graag spoedig antwoord ๐Ÿ™‚

    groeten

Het onderwerp ‘schaamhaar scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief