Smegma en voorhuid

  • #1

    Hallo ik heb een vraagje want ik kan me eigenlijk niet echt herinneren dat ik last van Smegma heb gehad want bij sommige lees is dat ze het elke ochtend hebben maar ik heb totaal geen last van smegma eigenlijk. Is dit normaal? Niet dat ik het erg vind ofzo alleen ben toch nieuwsgierig, want vgm hoor je het te hebben. Normaal gesproken zit het toch vaak onder de rand van je eikel? Nu is het zo dat ik al een hele lange tijd twijfel of het allemaal wel goed zit daar beneden want ik heb een soort van gevoel dat de voorhuid zeg maar dat stukje dat als je hem omlaag doet (hij gaat over de eikel in slappe toestand) de binnenkant als het ware soort van vast zit onder de eikelrand of hoort dat stukje huid onder de rand vast te zitte want als ik hem helemaal naar onder trek zie je van die lichte scheurtjes on de rand alsof het vast gekleeft zit maar eigenlijk lijkt me dat ook weer erg sterk. In stijve toestand krijg ik hem er nog niet helemaal over heen maar met oefeningen gaat dat wel lukken. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Groet

    #2

    Moet er een foto bij om het duidelijker te maken met wat ik bedoel ivm de voorhuid?

    #3

    Ja doe er maar een foto bij

    #4

    Ik denk dat het toch vooral verstandiger is om even naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken. Ook als je een foto plaats, zal he advies op basis hetgeen je vertelt, toch naar de huisarts zijn

    #5

    Zal er even een foto bij plaatsen maar dat met smegma is dat normaal of komt het wel eens voor zeg maar dat je er echt bijna geen last van hebt.

    Hij ruikt verder ook niet naar mijn idee maar vind het alsnog beetje raar. Verder heb ik ook nergens echt last van.

    Hoor graag wat jullie zouden doen en of dit uberhaupt normaal waar ik dus erg over twijfel.

    #6

    [blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

    Bijlagen:
    #7

    Je hoeft geen smegma te hebben. Prima toch als je er geen last van hebt.

    #8

    Oh oke ja ik dacht dat het echt een dingetje was waar iedereen echt last van heeft. Maar op de foto is ook niks raars te zien of wel?

    Alvast bedankt

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Het lijkt er een beetje op dat je voorhuid iets vernauwd is

    #10

    Ja klopt kreeg hem eerst ook niet over mijn eikel maar na aantal oefeningen krijg ik hem er over heen in slappe toestand. Maar onder de eikelrand zit de huid gewoon zoals t hoort?

    #11

    Ze is nog een beetje te strak

    #12

    Oke dus gewoon nog even doorgaan met oefeningen?

    #13

    Maar hoezo nog te strak want hij kan over de eikel of ben ik nou gek?

    #14

    Hij kan er overheen maar ket lijkt wel af te knellen

    #15

    Oke hartstikke bedankt zal doorgaan met oefeningen doen

Het onderwerp ‘Smegma en voorhuid’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief