Te strakke voorhuid, dus geen ontblootte eikel?

  • #1

    Hey beste mensen van dokter.nl, ik heb een vervelend probleem. Ik ben 16 jaar oud, nog maagd (ik wil de juiste tegen het lijf lopen), en heb het gevoel dat binnenkort het een en ander kan gebeuren wat betreft sex. Ik loop al mijn hele leven met het probleem dat mijn voorhuid niet over de eikel heen wil schuiven. Niet tijdens een erectie zowel slap. Kan ik hier zonder enig medische oplossing qua besnijdenis alsnog een ontblootte eikel krijgen? Alvast bedankt.

    #2

    Ik heb wel echt het dubbele nodig van wat ik nu heb. Ik gok zo’n halve centimeter. Lengte 14, dikte 10/12.

    #3

    Dan zou eerst eens vastgesteld moeten worden wat er aan de hand is. Een verkleving of een vernauwing. Daar moet je dan toch naar de huisarts voor gaan. Dir kan er dan naar kijken en dan met je bespreken hoe het opgelost kan worden. Dat komt dan goed uit, want voor de klachten aan de anus moet je ook al naar de huisarts. Twee vliegen in een klap dus

    #4

    Snap dat het vervelend is, maar toch moet het opgeslost worden. Huisarts is raar om als 16-jarige te komen met zo’n probleem. Eigenlijk moet je even kijken hoe je het thuis op kan lossen.

    #5

    Het is helemaal niet raar om als 16-jarige naar de huisarts te gaan met dit probleem. Dit los je "thuis" niet op

    #6

    Het is helemaal niet raar om daarvoor naar de huisarts te gaan hoor. Sterker nog met zo'n probleem moet je naar de huisarts. Als je je voorhuid niet over de eikel kunt rollen kun je hem dus ook niet fatsoenlijk schoonmaken. Dat kan leiden tot infecties. Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan zodat je goed geholpen kunt worden. Het is niet mogelijk om zoiets thuis op te lossen.

    #7

    Is toch uitrekzalf voor

    #8

    Niet alles is met zalf op te lossen

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Ik wil en durf niet naar de huisarts.

    #10

    @Raoul: je moet niet bang te zijn om naar de huisarts te gaan, meer van jou leeftijd hebben ee probleem aan hun penis

    #11

    Je kunt natuurlijk ook wachten totdat het mis gaat en je een "Spaanse Kraag" oploopt. Dan hoef je niet meer naar de huisarts maar mag je meteen naar het ziekenhuis. Je hoeft je daar echt niet voor te schamen hoor. Maar het moet wel worden opgelost.

    #12

    Ik heb geen problemen of pijn. Ik wil het eigenlijk proberen met een zalfje.

    #13

    Zoals ik opmaak uit je verhaal valt dit niet op te lossen met een zalfje. Snap dat voor zo'n probleem eng zou kunnen zijn om naar de huisarts te gaan maar eigenlijk heb je wel lang ermee gewacht. Sowieso is het handiger om eerst door een arts te laten vaststellen wat er überhaupt aan de hand is voordat je zelf aan de slag gaat met middelen.

    Huisarts ziet zoiets vaker en heeft beroepsgeheim dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Gezien je leeftijd en probleem raad ik je met klem aan om toch naar de huisarts te gaan en er even doorheen te bijten voor eigen bestwil.

    #14

    Ik wil mezelf ook niet laten besnijden...

    #15

    ga nou werst maar eens naar de huisarts en bespreek met de huisarts de mogelijkheden

Het onderwerp ‘Te strakke voorhuid, dus geen ontblootte eikel?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief