Een te dikke penis?

Maarten, je bent echt zot!! :p en neem me niet kwalijk! wees echt fier op je fluit, als ik die had dan was ik ook niet meer maagd!! ik zou echt die van u willen!! maar ik denk dat we gwn in een wereld zitten waar niemand tevreden is over zichzelf, denk ik, ma soit, ik ben er zeker van dat u vriendin er heel erg van geniet!!! 😉 succes nog mattie! en niet denken, doen..

Reactie

Mijn penisomvang is 18 cm op het dikste punt. Maar vrouwen vinden het over het algemeen heel prettig (als je maar voorzichtig bent).Ik kende het probleem van condooms ook maar heb inmiddels hier geen last meer mee. Bij coripa.nl kun je condooms bestellen die echt lekker zitten (68B) en zelfs een maat kleiner (68F/29F) is acceptabel. Succes

Reactie

allemaal lullige verhalen hier;een relatie is meer dan dikte of lengte van je pik.Een vrouwenhart verover je met humor en wie je bent als mens, heb je wat te vertellen enz. Ja er zijn vrouwen die alleen maar grote lul willen, maar dat zijn van die types waar ik me binnen de kortste keren mee zou vervelen. Jaloers ben ik niet, wees creatief in bed, praat,lach met elkaar leer luisteren naar het lichaam van de vrouw is veel belangrijker dan dat je pik nauwelijks door deur kan van je studentenkamer. Dat sommigen maagd zijn ligt niet aan grootte van je pik wel dat je niet weet wat er echt toe doet. Seks wordt zo overschat, stelt weinig voor, intimiteit delen met een vrouw en haar in vervoering weten te brengen met je humor,kennis, en strelingen, voor en naspel of geldt dat niet meer??Ben blij overigens dat ik nu geen 18 ben, al die meiden ,net wandelende speklappen brrrr

Reactie

Gewoon niet te diep veel glijmiddel en een blauw pilletje pakken doet wonderen. Waarom blauw pil is omdat je nogal nerveus bent de eerste keer met een andere vrouw. Dit help om je te ontspannen. Zodat die condoom beter past. Namelijk het zelfde problem en dit is de oplossing en ja niet elke meisje vind het geweldig je moet dus echt zoeken. En rustig aan proberen. Keep it relaxs. Ook al ben je een konijn doe het rustig. Denk even aan haar dan pas aan jou.

Reactie

Ik ben blij dat ik ook een dikke pik heb tegen over de "zwakkere mannen met een 10cm lulletje". Als een vrouw zegt dikte maakt niet uit lengte ook niet liegt ze je zegt ook je tieten zijn groot genoeg sjat dus uitgepraat over dit. Het gaat om het gevoel hoe je het doet, en dat is alles. Dus mensen hier met een discussie van dikte en lengte maak niet uit is boelshit kindertalk een gewoon jaloers iets. Net zoals vrouwen die cup a hebben en andere cup D dus het zelfde.

Reactie

hoi

ik heb hetzelfde probleem

Reactie

Wauw ik hoor hier verhalen van wel erg grootgeschapen gasten. Maar ja misschien dat het ook logisch is dat je dan op dit forum terecht komt. Ik kan alleen maar zeggen dat mijn omtrek 25 centimeter is en dat dit de op een na grootste maat is die je bij de Condomerie in Amsterdam kan halen. Dus als je een omtrek van tegen de 20 cm hebt zijn er niet zoveel mogelijkheden tot de aanschaf van een passend condoom lijkt mij.

Reactie

omtrek is 15 niet 25 hahahaha

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Mijn lul is echt een joekel; 36cm lengte en 18cm omtrek, meisjes vinden dit niet leuk, dat kan ik beamen. Ook irritant wanneer ik naar toilet ga, hij hangt dan steeds in het water te bengelen..Ik wou dat ik 20cm kleiner geschapen was..Wat een zeververhalen hier zeg, ge voelt u slecht op den duur als je geen lasso-lul hebt. Is dit eigenlijk de bedoeling van dit forum..

Reactie

18,6 cm omtrek, auw.

Ik krijg al rillingen als ik eraan denk.

Reactie

Martin, wat zit jij onzin uit te kramen.
    Hoe kan jij een lul hebben/zijn van 36 cm terwijl de langste pik ter wereld 33 cm is? Imbeciel!

Reactie

Ik heb dit zelf ook, misschien niet zoals die van jou maar de ideale oplossing qua condoom is voor mij iig mysize! Durex is niet groot genoeg. Verder helpt tegen de lengte in mij: veel voorspel, niet er helemaal ingaan en glijmiddel gebruiken. Verder heb ik in mijn leven ook wel gemerkt dat het heel erg per vrouw verschilt wat ze van de lengte vinden. Sommigen vinden het prima, paar te groot maar ook die vinden dat ze het ook niet erg zouden vinden alsmede nog groter is :p

Reactie

Als je als vrouw genoeg opgewonden bent en de man doet voorzichtig met zijn enorme penis, dan hoeft er niets aan de hand te zijn. Fijne seks gewenst, als het maar veilig en liefdevol gebeurd!

Jenne

Reactie

Ik herken het probleem zeker als je condooms nodig heb. Ik koop ze via het internet. Merk: my size, dit zijn mega grote condooms van 4.7 cm tot bijna 7cmbreed na lang zzoeken eindelijk passende condooms gevonden
    Succes

Reactie

ik geloof dat je van dit onderwerp maar een slotje moet zetten.ze worden steeds langer en dikker en de geloofwaardigheid zoek is.

Reactie
Reageer op: Een te dikke penis?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief