Een te dikke penis?

Goed, en weet iemand dan ook welke condoom je moet hebben met een penis omtrek van 16+?!

Iedereen is maar aan het klagen over lengte en diktes, maar hoe zit het met de veiligheid hier?!

Ik haal zelf MySize XXL, die is voor 14 cm omtrek, maar zit nog te strak!
    Weet iemand grotere (ruimere) condooms?

Reactie

Hey ik zou er niet mee zitten als iemand een te grote penis heeft. Die condooms is wel wat lastig ja.

Reactie

Hallo,

Ik heb 't zelfde probleem,

Mijn penis is 24,5 cm lang en 19,5 cm omtrek op dikste punt,
    Echt een gigantische joekel van een paal dus...
    Ik ben 24 maar heb nog nooit sex gehad uit angst dat ze schrikken...

Wat kan ik doen?

Reactie

Hoi, ik ben 18 jaar en ik heb een penis van 27,5 cm. Ik schaam me er erg voor omdat je hem ook altijd in me broek ziet zitten. Ik ben bang dat als ik eenvriendin krijg dat ze het te groot vind?

wat moet ik doen.

kevin

Reactie

Heeej

Mijn vriend en ik hebben het heel erg moeilijk met seks...
    Ik dacht dat hij een te grote penis had en een te dikke maar hij heeft al seks gehad met andere meisjes en daar lukte het wel bij.
    Dan dacht ik dat het aan mij lag. Misschien ben ik te nauw? Maar dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk want bij mijn 2 voorgaande partners lukte de seks juist goed

Wat nu :/

Reactie

Een te dikke penis bestaat niet. Een vrouw kan een kind baren, en een babyhoofdje is wel wat groter dan een penis. Het kan zijn dat de vrouw vaginisme heeft. Dan heeft ze vaak ook moeite met inbrengen van een tampon of vinger. Meestal is de oorzaak dat seks niet lukt toch psychisch.

Reactie

heb een lengte van 21.3cm in erectie
    maar de dikte is dan maar 7.8

Reactie

Je moet je niet te druk om de grote van je ding. Als je allebei goed nat en vochtig ben dan lukt het wel. en anders moet je een glijmiddel gebruiken. en voor de seks moet je echt de tijd nemen.

Groetjes meisje

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

ik ben zelf, zoals de meeste reagerende mannen, ook zeer ruim geschapen met 26,9cm lengte en 6,75 cm dikte, mijn vrouw is ook heel blij. Vrijen gaat perfect hoor, in het begin was het wat moeilijk. Wel opletten wanneer je condooms gebruikt met zo'n joekel als ik, even zoeken was de boodschap..
    Wij gebruiken nu Duratex Comfort Titanium 3XL Reinforced Stud Up, dit lukt goed. Een aanrader voor eenieder hier op het forum

Reactie

de gemiddelde lengte van de penis (ja, in erectie!) is 14a15cm, gemiddelde wil zeggen dat er grotere en kleinere zijn. Hier op het forum hoor je alleen de extremen. Vaginas zijn te klein, condooms scheuren, onderbroeken zijn veel te klein, ik denk dat ze zelfs moeilijk stappen met 27cm op 8cm darm in hun jeans! ja onze maatschappij..

Reactie

Hoi, ik heb ook dit probleem: mijn penis is 28cm lang (tot aan schaambeen) en 18,5 cm omtrek. Weet iemand welke condooms ik het beste gebruik?? Mijn vriendin weet nog niet dat ik zo geschapen ben, misschien zal de relatie weer afspringen als ze dit ziet. Ik heb toch steeds pech ben dit gewoon.. Help
    Ik heb als penisverkleinende crème gebruikt, al hele weken rode kool gegeten, maar dit alles helpt echt niet.. iemand goede raad??

Reactie

ik heb een piemel van 14,6 cm lengte (ja, geen breedte!!) en die vogelt als gek én zonder problemen alle condooms passen Groetjes

Reactie

ik ben 14 jaar me lul is 13 cm lang en de omtrek van mij penis is 12.2

Reactie

Ikzelf ben ook flink geschapen, 20cm lang en een omtrek van 15.5cm. Ik had ook veel problemen met condooms die te klein waren en hierdoor dus ook vaak scheurden.
    Maar ik heb nu condooms van het merk "My.Size", ik heb de grootste, de My.Size 69, deze zijn voor de penis met een omtrek vanaf 14 cm en is makkelijk aan te brengen en zit een stuk comfortabeler.
    Ze zijn verkrijgbaar bij de betere condomerie shops, ik bestel ze altijd online bij condoom-anoniem.nl
    Hoop dat deze jullie ook kunnen helpen.

Reactie

ik heb een penis van 17 cm lang en een omtrek van 16,4 cm wat is hier ideale condoom voor heb hier voor een leuk avondje voor moeten verprutsen met mijn vriendin omdat de standaard condoom te krap zat.

help

alvast bedankt,
    Tony

Reactie
Reageer op: Een te dikke penis?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief