Een te dikke penis?

Hallo zeg, normaal 10 cm omtrek??? Ikzelf heb 13,1 cm voor een kleine lengte 11,5 cm en vanaf het schaambeen 13 cm.

Reactie

gewoon zorgen dat ze goed ge*l en nat is.dan je lul er voorzichtig inbrengen,vind ze dit lekker kan je door gaan stoten.(neuken).

Reactie

Het klinkt wat plat zoals Satopex zich uitdrukt maar het omschrijft wel eenvoudig en simpel waat het op neerkomt. De vagina is in staat een baby te baren waaruit blijkt dat de vagina zich gemakkelijk kan oprekken als dat nodig is bij erg groot geschapen heren. Het kan wel lastig zijn als een erg lange penis de achterwand van de vagina raakt bij het stoten in een ondiepe vagina zoals bijvoorbeeld Aziatische vrouwen vaker hebben, en dat kan wel pijnlijk zijn. Maar de liefde bedrijven is een spel dat je samen speelt dus luister goed naar elkaars signalen en houd rekenng met wat de de partner prettig en fijn vindt en minder kan waarderen. Succes.

Reactie

Ik begrijp niet dat een penis te lang of te dik kan zijn. Ik moest met mijn vrouw naar een gynacoloog voor onderzoek en hij zei, kijk even de andere kant op en toen stak hij zijn hele hand tot pols er in en mijn vrouw gaf geen kik. Ze voelde er iets van, zei ze. Het is de spanning en het onbekende. Bij voorbaat angst.

Reactie

hallo allamaal
    ik heb ook een grote probleem. ik ben 18 maar mijn penis is klein is ook te klein. Zou ik met mijn vrindin naar bed gaat zij zei altijd dat ik voel niks, ik voel niks. nou wil ik mijn penis groot maken maar weet ik niet hoe?
    ik hoop da jullie kunnen mij helepen.

Reactie

Helaas, je kunt je penis niet groter maken.

Reactie

Wat een lulverhalen van mannen met kleine piemeld die dat met dit soort gefantaseer compenseren.

Reactie

Ik deel je mening hierover, Jos. Ik geloof ook niets van het zogenaamde probleem van deze meneer en dat hij de dokter wil vragen om z'n penis kleiner te maken. Elk weldenkend mens weet toch dat dit niet kan.
    Ik denk ook dat je z'n verhaal met een flinke korrel zout moet nemen

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Volgens mij gaat het toch niet bij een vrouw om groot of klein maat penis maar of je weet wat je met je penis moet doen om de vrouw te bevredigen. Ik heb zelf 1 van 18 cm penis (erectie). De meeste vrouwen kijken niet naar maat. Kortom, ik heb mijn exen nooit horen klagen en mijn vriendin die ik nu heb ook niet, dus ik snap het probleem niet.

peter

Reactie

Mannen die hun seksuele kunnen, meten aan de grootte van hun penis, hebben onvoldoende seksuele kennis. De vrouw is het meest gevoelig op haar clitoris, en op haar g spot, of in ieder geval, binnen de eerste 5/8 centimeter ongeveer van haar vagina. Kortom, een kabouter zou een vrouw nog kunnen bevredigen. Het gaat erom WAT je doet, en sommige lengtes of diktes eisen nou eenmaal een bepaalde stoothoek maar geloof me, 10 cm zou al genoeg zijn (neem bijv de kom maar hier beweging met je vingers, doe hem goed en je moet je meid tegen het bed aan duwen anders kronkelt ze weg, en er is niemand hier met vingers langer dan 10 cm hoor! Mensen, de groetjes!

Reactie

Voor een rijpe vrouw is deze maat normaal maar misschien voor een eerste keer iets (te) groot. Mijn penis is 15x15 en nooit heeft de andere er last van gehad. Ik vind het een behoorlijk overdreven verhaal dat is geschreven.

Reactie

15 bij 15? Dat geloof ik niet, hé. 15cm lang, ok, maar 15 meter breed?

Reactie

Ik snap je bezorgdheid over je lengte en dikte, maar geloof mij dat je hier meer voordelen mee hebt dan een man die kleiner geschapen is. Je moet dus kijken naar het voordeel wat je ermee hebt.
    Een vrouw die jou liefhebt neemt jou als persoon zoals je bent met alles wat daarbij hoort, waaronder ook de grootte van je penis. Zij zal eerder blij verrast zijn, dan dat ze afhaakt. Ik heb mijn vrouwen en vroegere vriendinnen nooit erover horen klagen, sterker nog... ik krijg vaak complimentjes over de grootte...

Maarten, geniet ervan en zie de voordelen.

Reactie

Hallo, ik heb dit ook en mijn vriendin is smal maar we helpen elkaar.

Reactie

Hallo, ik heb dit probleem dikwijls ook en soms lukt het door lang te vingeren of verschillende keren te proberen.

Reactie
Reageer op: Een te dikke penis?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief