dikke opgezwolle voorhuid na gebruik penispomp

Hallo 'Dunny', fijn dat het euvel verholpen is πŸ˜‰ Mijn man gebruikt zo'n ding soms, maar wat jou is overkomen, is bij hem gelukkig (nog) nooit gebeurd.
    Groetjes

Reactie

Parafimose/Spaanse kraag:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Parafimose

Reactie

http://www.youtube.com/watch?v=lzu0LQ73Zxw

Reactie

Beste anoniem,
    Zou je willen toelichten of je YouTube bijdrage jouw inziens een aanmoediging of afrader is?
    Alvast dank voor je reactie.

Imho denk ik dat je deze apparaten nooit moet/mag gebruiken. De (voor-) huid van de penis is de meest rekbare en daardoor ook het meest kwetsbare van ons lichaam. De rekensom slap: lengte x omtrek v.s. stijf idem (= volume), bij gemiddelde waarden, leert ons dat piemelhuid in erectie al 8-12 (of meer) wordt uitgerekt/getergd, incl. de (haar-) vaten.
    De zwellichamen krijgen het zwaar te verduren bij zelfs het gebruik van een 'super elastische' penisring.

@Ans: geheel mee eens "waar ben je in godsnaam mee bezig?"

I.h.a.: als je je aftrekt, wees en blijf dan heel voorzichtig, laat je niet misleiden door internet rukkers en neukers. Die zijn op alles voorbereid.

Mocht je een voorhuid hebben, ga rustig 'te werk'. Lukt het de ene keer niet, dan wellicht de volgende keer.

Samengevat: trek alleen wanneer je een spontane erectie krijgt, al dan niet met visuele prikkels. Ga niet door wanneer het zaakje als plumpudding in elkaar zakt => andere keer beter.
    Hevig rukken maakt het er niet beter op.

Beste jan, in de hoop dat je piemel weer normaal doet, verzoek ik je om dat op dit forum te vermelden. Er zijn zovelen die met je meegedacht hebben.
    Succes met alles

Reactie

De penispomp is mijn inziens een afrader. De meeste mannen denken dat je er een blijvende dikkere penis aan overhoud, maar dit is NIET het geval! En bij verkeerd gebruik (wat al snel het geval is) levert het meer schade op dan een eventueel gewenst resultaat. Je moet je penis toch accepteren zoals 'ie is.

Reactie

Van de penispomp wordt de penis dikker, en meer niet. Het dikkere houdt wel even aan( paar uurtjes) mensen die zich afvragen waarom je het doet? Omdat het lekker is, omdat je pik er (tijdelijk) dikker van wordt. Of het gevaarlijk is? Ik kan me voorstellen dat, als je te lang of te hard pompt, het niet zo goed is. Maar als ik naar mezelf kijk dan is het volstrekt ongevaarlijk. De corona(ring onder de eikel) zwelt wat op waardoor de voorhuid wat dik wordt, maar dat is na een dag weg. Persoonlijk vind ik het dus lekker om soms te pompen, en mijn vriendin vind de gezwollen pik ook lekker. Win win situatie;-)

Reactie

de penis pomp is beslist geen aanrader,deze is bedoeld voor mannen met erectiie stoornis na b v een prostaat operatie en wordt bij de urologie als advies gegeven en onder kontrole toegepast.Helaas duikt de commercie hierin en meld niet de juiste toepassing en verkoopt dit aan hen die het als speeltje gebruiken met het hier gemelde resultaat Hou je centjes in je zak en spaar je penis

Reactie

je moet een pomp inderdaad met mate gebruiken . ik doe dit elke dag , maar slechts gedurende een 5tal minuten.ik heb geen last van een opgezwollen voorhuid ( ben niet besneden ). je penis wordt er niet groter van , maar wel dikker. dus bij een erectie is dit voor mijn vrouwtje wel meegenomen

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Even (15-20 minuutjes) een icepak in een washandje op de zwelling plaatsen (of ijsblokjes in een plastic zakje, in het washandje) dan trekt de zwelling eerder weg. Mocht je ook wat adertjes hebben beschadigd (rode adertjes), dan kan er na verloop van tijd wat pus bij de eikelrand en de voorhuid voorkomen. In dat geval na iedere plasbeurt de eikel en goed onder de rand met een milde handzeep reinigen en goed afspoelen. Mocht er meer irritatie zijn aan de eikel, in een borrelglaasje 5 druppels jodium en na het wassen over de eikel gieten. Na het wassen (indien van toepassing) de eikel met afgestroopte voorhuid vastpakken met een zachte handdoek in de hand, daarna voorzichtig de hand naar buiten bewegen zodat de eikel weer droog is en de voorhuid weer over de eikel is heengeschoven. Laat Willie een paar daagjes rusten en dan moet ie weer klaar zijn voor gebruik. Bij twijfel en veel pijn natuurlijk de arts raadplegen (hoop dat je geen Ans treft).

Reactie

ik pomp niet iedere dag ,maar heb ook geen problemen ermee. als ik pomp gaat het wel tot het echt pijn gaat doen door de rek van de huid, maar dan stop ik. als hij eruit is blijft hij erg lang dik en groot , komt door het bloed verplaatsing. tussen het pompen door stop ik pompen even en geef ik het de gelegenheid het bloed te verplaatsen naar waar het heen gaat . erg lekker gevoel. nog geen hulp nodig gehad.

Reactie

volgens mijn uroloog, die het heeft aanbevolen, kan een penispomp absoluut geen kwaad. Als het tijdens het pompen pijnlijk wordt moet je stoppen. Een penisring mag niet langer dan een halfuur blijven zitten.

Reactie

wat beteken dat dan opgezwolle en diki Β pines ? ik wil het graag weten Β a u b

Reactie

<p> wat beteken dat dan opgezwolle en diki  pines ? ik wil het graag weten  a u b </p>

Reactie

Hello. And Bye.

Reactie

Dan toch maar even naar de huisarts

Reactie
Reageer op: dikke opgezwolle voorhuid na gebruik penispomp
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief