dikke opgezwolle voorhuid na gebruik penispomp

Ik heb een paar keer een penispomp gebruikt en nu heb ik er na de laatste keer een opgezwollen voorhuid aan overgehouden.

Waardoor kan dit? Slinkt dit nog in of is het door het vacuüm voor altijd uitgerekt? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen met een positief antwoord! Ik vind het er een beetje eng uitzien...

Reactie

kan de huid dood zijn gegaan door het pompen??

Reactie

Je beschadigd de bloedvaten van de penis. Jammer voor je. Stom dat je het gebruikt hebt. Duurt lang voordat het heelt, als het heelt...

Reactie

Ik denk dat jij je resultaat hebt bereikt, tegenwoordig zijn penispompen niet voor verlenging maar voor verdikking. En aangezien jij een verdikking hebt heb jij het gewenste resultaat, maar niet voor jou gewenst dus. Wat moet je doen. Was je onderste met wisselbaden, koud en warm zodat de bloedsomloop weer beter zal zijn en smeer het vaak in met een handcreme. En wacht af of het zal afzakken, want het is toch echt wel tijdelijk. Succes.

Reactie

gewoon wat eerder stoppen met pompen, verder geen probleem, het verdwijnt vanzelf, maar 1 keer per week pompen ,en niet te hard maar langzaam opbouwen, onthoud pijn is een waarschuwing. de voorhuid kan ook scheuren en dat is ook niet zo prettig.
    succes!

Reactie

Ik heb er ervaring mee en ik kan je zeggen dat als je lang genoeg pompt dat er dan vocht naar je voorhuid wordt getrokken.Dat verdwijnt ongeveer naar 3 dagen, groetjes.

Reactie

Lees meer vragen en antwoorden over een penispomp
    http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=penispomp&sa=Zoeken#547

Reactie

ik gebruik een pomp , graag wil ik weten hoeveel minuten perdag en hoelang

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Tja, wat al geschreven is : het is gewoon plasma (vocht) dat in je huid gaat zitten.
    Nu kun je wel eerder ophouden met pompen, maar bij mij komt het al binnen een paar minuten opzetten, . . . dus.
    Maar het trekt ook weer snel weg, binnen één uur; dus !
    Mazzel, gus

Reactie

Ik ervaar net het zelfde maar met een besneden penis Tussen de eikel en waar hij vast zau zitten zeg maar dat zijn zn 2/3cm , er zit daar nu zn dikke hopelijk vocht rand en geen bloed , ik was meer afgeleid door m'n vriendin en niet bewust bezig , mare meteen een fotoke gemaakt ... zo te lezen slinkt "Dikky" wel (1uur?)al ben ik nu bang voor de toekomst.. ik kom hier over nog terug hier. Bedankt voor de info Pomp-mate
    "Pomp Met Mate!"

Reactie

Sorry, maar waar ben je in godsnaam mee bezig?
    Niet alleen de zwellichamen in je penis maar ook je voorhuid kan dat vacuüm beslist niet aan.
    Stop er a.j.b. mee.

Zou je even aan willen geven waarom je die pomp nodig vindt?
    Dat zou verhelderend zijn.

(Intussen raad ik je aan om je penis met vaseline in te smeren).
    Laat je piemel met rust.
    Veel succes gewenst!

Reactie

De Redenen van Het gebruik er van was weer het zelfde tekrijgen als vroeger en door die pomp niet in de gaten tehouden , hij zat toch al bijna vol.. Maar schijnt goed tezijn voor de spieren..
    Maar NU Zelfde liedje , idd rekening houden aan vochgehalte van de eikelhuid na een nacht bloot legging. nu 9:30 & vanmiddag toch laten controleren HOELANG NOG??? langs de Dr. dus , Want Wordt Idd Droger.. En voor hoe lang nog...? het zijn zn 5euro muntjes (grote van vochtbult):S
    "Pomp Met Maten" laat je niet afleiden.. 😛

Reactie

Ben bang dat als ik er vaseline op smeer het teer geworden dun huidje eingelijk gaat SCHEUREN, nog steeds 5euro munten groot meer rosezich , Vanmiddag toch even langs de Dr. voor een wonderpil ofzo?
    "Pomp Met Maten"
    Salute You Where Ever You Are!!

Reactie

@Dikky, is het nou nog niet geslonken?!

Reactie

Nog niet geslonken sinds gisteren 17:30 TOT.. vandaag 18:30... (meer als 24uur zn kraag gehad) Het eerste na wakker worden was een blik werpen maar Same Size maar beetje roser en dat de meeste verdikking aan de onderkant zat , verloop de dag geen verandering , rond 16:15 paniekerig (ivb sluitings tijd) TOCH naar de huisarts voor advies, ik kreeg gelijk een doorverwijzing plus dat er gebeld werdt naar de eerstehulp dat ik er aan kwam.. ze moest wel ff in de stam knijpen of die ook opgezwolle was, maar nope me besnede lid is al groter dan standaard de huisartsé weet ook dus gelijk wat voor vlees er in de kuip is (verwarrend), NU net terug van de eerstehulp , Dikky ziet er beterder uit , al meer geslonken (die benaming was spaanse kraag) , De Behandeling was eerst verdoven met een soort glijmiddel en door de zuster met 2 handen een kleine druk er op uit teoefenen , na 3min tot 5min kon ze onverwachts de 2handen met het zaakje over me eikel schuiven en was daarbij klaar de verdikking hangt nog steeds buiten de voorhuid al is het maar 1cm , De glijmiddel kon ik zelf afdeppen alles zat onder , Morgen zau ik hem weer naar achter kunnen doen om tewassen , Nou hopen dan maar X:D..
    Ik hoop dat ik "jullie pompers" wat weizer heb gemaakt... 😉 Ze zei ook het is voor een ERECTIE te stimuleren/opwekken en daar heb ik geen last van ik dacht dat hij rechter kon door gelijk matig alle spieren "Tepompen Met Mate" maar daar is z'n pomp helemaal niet voor , ik had een normale grote "cock" met de juiste spiergroepen voor goede penetratie , de "cock" kon er niet dieper in 😉 Aleen zag de zei kant er opeens er raar uit en niet meteen opgevallen omdat ik met me vriendin haar ei bezig was 😉 "De Kraag"
    BEDANKT!! Voor Jullie Openhartigheid!! ik zal hier wel vaker komen 😉 mar NIET meer voor deze MIS-take , Of het moet nog een staartje hebben To-Morro Waha:D (en ook wel een beetje benieuwdt)
    Groet!! "Dikky" xdd

Reactie
Reageer op: dikke opgezwolle voorhuid na gebruik penispomp
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief