geen testikels

BESTE MARLIES IK HEB EEN ZOON VAN 12 MET DE ZELFDE PROBLEEM.HIJ WAS 10 TOEN MIJN HUISARTS HET HEM VERTELD DAT HIJ GEEN TESTIKELS HAD EN DAT HIJ HORMONEN NODIG HEEFT VANAF TOEN ZIJN WE ER MEE BEGONNEN.

Reactie

Mijn zoontje van 3 heeft ook geen testikels. Wanneer zouden jullie het vertellen? En hoe zijn die hormoonbehandelingen?

Reactie

Hebben ze je toen je klein was gepest? of viel dat goed mee.mijn zoontje is nu 3 maar heb hier schrik voor

Reactie

Beste ,
    Graag zou ik je willen contacteren om meer informatie.
    Mijn zoon is 14 jaar oud en heeft ook geen testikel.
    We kunnen zeker iets leren door jouw ervaringen.
    Mijn zoon begint meer en meer onrustig te worden en ik kan hem moeilijk kalmeren.
    Ik zou je een aantal zaken willen vragen.
    Geloof mij, mijn bedoeling is niet om jou steeds iets te vragen. Het zou hem maar ook ons echt helpen om hem met iemand in contact te laten komen.
    Hopend op een positieve reactie.

Met vriendelijke groeten.

Reactie

hee kevin het voel idd raar en het weghalen voelt ook niet echt fijn maar dat is naar paar weken wel over gr Mick

Reactie

Hee Martijn zou je er misschien met mij over willen praten ik heb namelijk het zelfde en ben 16 🙁

Reactie

Wat is dat voor een ontzettend dom bericht hierboven. Is het mogelijk dat dit van het forum verwijderd wordt??

Reactie

welke bedoel je?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Het betreffende bericht is verwijderd......

MOD

Reactie

Onze zoon van 1 jaar heeft ook geen testikels. Zou heel graag in contact komen met mensen die ook in deze situatie zitten om ervaringen en informatie te delen.

Groetjes,

Muriel

Reactie

hoi hoe voelt dat dan en is je penis dan ook kleiner

Reactie

hoi ben tobias en ben 15 ik heb ook geen ballen heb onder men piemeltje leeg flapje huid zitten en mijn jongens hormonen krijg ik via een spuitje binnen
    ik zie er ook jonger uit hierdoor dan men leeftijdsgenootjes wat me wel eens onzeker maakt maar verder heb ik ik er geen last van die van mij zijn ook door geen bloed toevoer na men geboorte afgestorven was 4 toen ze daar achter kwamen

Reactie

Heee Tobias ik heb hetzelfde zou jij er eens over willen praten met mij?

Reactie

Hallo iedereen,

Ook ik heb geen testikels (afgestorven). Op dit moment ben ik 22 en merk natuurlijk veel in mijn leven. In mijn puberteit had ik weinig steun, mijn ouders hadden er veel moeite mee en dat had mij helaas niet goed geholpen.

Als jullie vragen hebben of wat dan ook, hoor ik het graag.

Reactie

Hee ik heb hetzelfde zou je mij een keer willen mailen ik heb veel vragen

Reactie
Reageer op: geen testikels
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief