geen testikels

Ik ben roderick ik ben geboren met testikels alleen die waren afgestorven ben nu 16 jaar en weet niet beter al voelt het wel raar.

Reactie

Heey, Martijn ik zou graag hier op dit forum contact hebben over dit. Ik hoop op een reactie.

Reactie

zou u contact met mij op kunnen nemen??

Reactie

Graag zou ik in contact komen met jou

Onze zoon van 10 heeft geen testikels, afgestorven zo vertelde men tijden de zwangerschap..

Probeer al zo lang, met mensen in contact te komen welke misschien in dezelfde situatie zitten
    Heb hier naar gevraagd in het ziekenhuis, maar men helpt niet..

I.a.v. contact...

gr

Reactie

Beste Gerda, ook ik probeer al een hele tijd in contact te komen met mensen die in dezelfde situatie zitten, maar dit lukt niet. Het ziekenhuis, de huisarts en het consultatiebureau kunnen met niet helpen.

Misschien kunnen wij ervaringen uitwisselen?

Reactie

Lees ook:

Niet ingedaalde testikels
    http://www.dokter.nl/forum/Penis-testikels/135862-niet-ingedaalde-testikels.html

Reactie

Beste Martijn,

Mijn naam is Iris. En bij mijn zoontje van bijna 5 is bij de geboorte geconstateerd dat hij geen testikels heeft.
    Zou je mij iets meer kunnen vertellen over de medicijnen die je in de puberteit hebt gekregen? En hoe je er zelf mee ongegaan bent.
    We hebben een geweldige zoon, die op dit moment nog van niets weet, maar we zien wel op tegen het moment om het hem ooit te moeten vertellen.

Alvast bedankt voor je bereidheid om te reageren.

Groet,
    Iris

Reactie

Beste Iris,

Onze zoon is 2 jaar en bij hem is vorig jaar geconstateerd dat hij geen testikels heeft.

Ook wij zien erg op tegen het moment hem dat te vertellen..De artsen in het zkh hebben de ervaring dat dat vaak vanzelf en heel geleidelijk gaat. We wachten het af.

Gr. Marlies

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Onze zoon is 10 jr volgend jaar naar ZH over medicatie praten / hormonen
    Vorig jaar besefte hij zelf in eens dat hij geen kinderen kan verwekken, dat was heel verdrietig voor hem..Hij had er tranen bij in zijn ogen...Maar zoals kinderen kunnen doen..
    Draaide hij zich om, en begint over wat anders...
    Maar ik zou ook zo graag ervaring met mensen willen delen..ik kijk niet elke dag op deze site..
    Maar het is wel erg dat het nog in 2012 taboe is om daar vrij over te praten...mensen oordelen zo graag, en je wilt niet dat hij gepest wordt als kind zonder ballen...want zulke dingen vergeten de mensen niet, en zal hem zijn hele leven achter volgen.. dus praat je er met niemand verder over alleen je naasten..
    Op ziekenhuis te Groningen heb ik ook gevraagd zijn er meer jongens die dit hebben, maar doen ze zeer vaag over...
    tja...

Reactie

Hoi ik ben Mick en 16jaar mijn testikels waren ook afgestorven en weggehaald ik doe nu testosteron gebruiken meer vragen voeg mail toe [email protected]

Reactie

Hee Mick Voelt dat nu heel anders of is het verschil niet zo groot en doet het erg veel pijn als ze weg worden gehaald?

Reactie

Zaadbalprotheses:
    http://www.stichtingkernzaak.nl/nieuws.php?id=63

Reactie

Beste Gerda, ik begrijp dus dat jullie in een ziekenhuis in Groningen onder behandeling zijn...wij ook..in het UMCG. Ook onze zoon heeft geen testikels. Zou graag met je in contact komen.

Groetjes Marlies

Reactie

hallo
    Mijn zoon van 8jaar het ook geen testikels zijn ook tijdens de zwangerschap afgestorven. zo graag in kontact willen komen met jou

Reactie

hoi Gerda ,
    Wij willen onze zoon binnenkort het ook gaan vertellen, hij is 8 jaar en bij mijn zwangerschap zijn de testikels ook af gestorven.
    Ik heb het ook op school aan zijn juf gevraagt wat een goede uitleg is .Ik zelf vind het heel moeilijk
    Om het hem te vertellen.
    Wij moeten ook als hij 9 a 10 jaar is terug naar het WKZ Utrecht voor evt kunstballen en bespreken van hormoon behandeling

Reactie
Reageer op: geen testikels
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief