grote penis en ballen

Ik ben een meid van 19 en heb het voor het eerst gedaan met mijn vriend van 22 maar ik zag dat hij een hele grote penis heeft (vind ik). Ik weet niet wat nou echt het gemiddelde cm is maar ik vond zijn penis ook erg dik en vooral zijn ballen waren behoorlijke joekels. Kan het zijn dat hij groot geschapen is want hij is ook 1,90 cm lang. Ik dacht van die penis past er bij mij nooit in! Het was mijn eerste keer dus het lukte niet zo perfect maar hij had al ervaring. Is hij groot geschapen?

Reactie

Hij zal groot geschapen zijn, maar niets mis mee hoor, gebruik de volgende keer veeeel glijmiddel en zorg dat je erg opgewonden bent, gaat de rest vanzelf, laat hem zijn pik desnoods niet helemaal insteken, je kan je hand tussen je kut en zijn buik houden als jullie neuken 🙂

Reactie

wat kan ik zo wat bij hem doen als hij zo groot geschapen is. en past ie wel in mijn vagina?

Reactie

jawel hoor dat past wel. Het zal in het begin misschien niet meteen heel fijn voelen, maar een vagina past zich op een gegeven moment aan de penis aan. Dat duurt soms wel een tijdje hoor. Maar hoe groot is groot? Kan je zo schatten hoe lang ongeveer?

Reactie

pffffffft net zo lang ongeveer als een normale deodorant spuitbus schat ik hoor.

Reactie

o nou dan valt het wel mee hoor meid! Heb mijn vriend ook, en ik heb er totaal geen problemen mee. Ik vind het precies het goeie formaat!
    Tenminste dan ga ik uit van mijn Rexona deo! 😉
    De 1e keer gaat altijd wel wat moeilijk hoor, dat is heel normaal. Maar je vagina past zich dus wel aan naar het formaat van de penis van je vriend. Dus maak je maar geen zorgen.
    Als je maar zorgt dat je je ontspant dan gaat het wel goed hoor. En je kan natuurlijk ook glijmiddel gebruiken, dat maakt het ook nog weer wat makkelijker..

Reactie
Reageer op: grote penis en ballen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief