Toompje gebroken HELP!!!

Ik heb het ook het is nu half uur geleden gebeurt en raakte erg in paniek. Heb de huisarts gebeld en die heeft gezegt dat er niks aan te doen valt. een bezoek was daarom ook niet nodig is gewoon goed spoelen 3/2 maal daags.

Reactie

Zelfde probleem hier,
    Maar dan compleet gescheurd.
    Het ziet er nu niet uit (gedeelte van het toompje zit nog vast aan mijn eikel.) als ik dit zo lees is voor mij dus de enige optie om dit te laten verwijderen. Ik heb het idee dat zich een dikke witte draad (weefsel) in het toompje bevind hoofdraad wellicht? Ik sta op het punt om het laatste stukje dat nog aan mn eikel zit zelf gewoon af te knippen en te ontsmetten en dagelijks te spoelen. (Aangezien het toch compleet is door gescheurd) moet ik ergens nog rekening mee houden, ik weet ook niet of ze dit operatief verwijderen, ik heb er geen last van tenzei ik het witte weefsel aan raak. Wat erg vervelend is, loopt dit ook door naar binnen in de eikel of sterft dit af na verloop van tijd?

Mvg
    Anoniem.

Reactie

Heb net hetzelfde gehad en was zo in paniek dat ik naar het ziekenhuis ben gereden, het was dan ook zondagavond, daar zeiden ze dat er niks aan te doen was en ik er elke dag zalf aan moest smeren en het elke dag moest laten baden in lauw water met iso betadine, nu is alles opgelost.

Reactie

Bij mij is het 2 dagen geleden ook helemaal gescheurd. Nog nooit zoveel bloed gezien.

Is het raar dat ik nu geen erectie kan krijgen? Hij wordt wel wat harder alleen ik denk dat de pijn een volledig stijve verhindert of zo.

Reactie

Dat zou heel goed kunnen. Ben je wel bij de huisarts geweest?

Reactie
    1. Nee, morgen ga ik bellen..  erectie is trouwens geen issue meer omdat de pijn ook vermindert is.

Volgens mij is het nu gewoon een kwestie van wachten en schoonmaken.

Reactie

Toch maar eens overleggen met de huisarts of het niet beter is om er iets aan te laten doen om herhaling te voorkomen.

Reactie

Ik weet niet of er ook een dokter heeft gereageerd (dat ben ik ook niet), maar ik zat te zoeken en kan het niet geheeld worden met wondlijm?

http://rocvawest.nl/prot_boek/docb_sys/pdf/info/protocol/heelkunde_en_overige_handelingen/wondlijm.pdf

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Nee, dat kan  niet worden gehecht met wondlijm. Er komt teveel tractie op het toompje. Dat geneest niet.

Reactie

En bij een gewone wond niet?

Reactie

Dat ligt aan de wond. Niet iedere wond kan worden gehecht met wondlijm.

Reactie

Ik heb mijn toompje een week geleden gescheurd, nu ben ik bang dat het niet ver genoeg gescheurd is en durf mijn vel niet achter mijn eikel te trekken. De dokter zei dat ik het moest laten rusten maar had hier nog geen ervaring mee dus ging zelf ook geen ingreep doen. Ik ben bang dat het bij de volgende keer toch verder scheurt, is het verstandiger om het te laten rusten of toch een afspraak te maken bij de uroloog?

Reactie

Je zou toch eerst een zelf moeten kijken hoe het er nu uitziet

Reactie
Reageer op: Toompje gebroken HELP!!!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief