Super onzeker over lengte penis

Dat moet ook maar ik vind dat heel moeilijk, heel erg moeilijk zelfs en ik heb gemerkt dat het voor de hulpverlening ook niet makkelijk is.

het liefste doe ik het ook anoniem voorlopig, on Line.

ik weet ook dat heel veel tussen je oren zit, je eigen idiote gedachten erover. Ik moet er zelf mee omgaan , anders tegenaan gaan kijken etc, maar da5 is ingewikkeld.Ik ga es op onderzoek uit want ik wil er vanaf

Bedankt voor je reactie..

.

Reactie

Ik maak me er niet zo druk om, De eerste 5 centimeter van de vagina van de vrouw is het gevoeligst. Met andere woorden zorg dat je een lul heb die groter is dan 5 centimer, ik kan me niet voor stellen dat een lul van 20 centimeter fijn is, je zit dan bijna in iemands buik te roeren.

Reactie

hallo ik ben 20 jaar.

ik heb een piemel van 23 cm alleen het is een beetje apart. Mijn vriendin zegt er niks over ze klaagt ook niet maar ze is er ook niet echt complimenteus erover? Daar word je best onzeker van.. weten jullie waar aan dat zou kunnen liggen ? We zijn nog maar 9 maanden samen dus ? Graag serieuze antwoorden ik ben gewoon op zoek naar een reden alvast bedankt’

Reactie

Waarom moet ze daar dan complimenteus over zijn? Wees blij dat ze niet klaagt. 23 cm is niet altijd een pretje voor een vrouw.

Reactie
Reageer op: Super onzeker over lengte penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief