stinkende penis

Het onderhoud van de penis als werktuig is iets dat meestal van vader op zoon wordt overgebracht.
    Het is belangrijk goed te weten hoe je jouw persoonlijke hygiëne kunt verzorgen om klachten zoals je nu hebt, en mogelijk nieuwe klachten in de toekomst, te voorkomen. Deze zijn eigenlijk erg eenvoudig eenvoudig. ga bij twijfel altijd even naar de huisarts voor een lichamelijk onderzoek, want schade aan dit kwetsbare orgaan kan gemakkelijk ontstaan maar soms maar moeilijk genezen, met alle gevolgen van dien.
    Als je je voorhuid nog hebt, dan is het aan te raden de voorhuid dagelijk naar achteren te halen en met water zonder zeep te spoelen. Dit is voldoende. Het is niet verboden heel af en toe wat zeep te grbuiken voornamelijk voor de plekken onder de voorhuid, maar wees hiermee voorzichtig en gebruik geen geparfumeerde of agressieve zeep. Let op het label pH-neutraal. Als je geen voorhuid meer hebt, is het slijmvlies van de penis meestal verdikt en kan er gemakkelijker met zeep gewassen worden zonder direct gevolgen als uitdroging.
    Besef dat een goede hygiëne zorgt voor meer plezier tijdens de seks en je kansen niet verkleint vader te kunnen worden.

Nogmaals kort: dagelijks wassen zonder zeep.

Reactie

Bij risico op een SOA, altijd een arts raadplegen. Onbehandelde Soa`s kunnen onvruchtbaarheid veroorzaken.

Een afwijkende geur kan namelijk een aanwijzing zijn dat je een SOA hebt. Het kan dus zijn dat je een SOA onder de leden hebt zonder de symptomen van jeuk, roodheid en zwelling (van de lymfeklieren of testikels).

Reactie

met yogurt?

half volle of volle ??
    kwark is volgens mij ook goed hoor...of turkse yogurt...
    als ze maar niet over datum zijn...

wat een onzin zeg

Reactie

Wat een flauwe reactie. Deze jongen heeft een serieus probleem. Het is dan erg eenvoudig grappen te maken over kwetsbare mensen. Ik vind het weinig respectvol.
    Ben je zelf wel eens echt onzeker geweest? Of angstig? En misschien wel echt ziek? Zou jij het dan leuk vinden als wij jou zouden uitlachen.
    Kom op joh, grow up, en denk alsjeblieft in het vervolg even na, des te eerder ben je uit de puberteit en kun je met goed fatsoen deelnemen aan dit forum met serieuze vragen of goedbedoelde bijdragen.

Ik hoop dat je mij begrijpt en geen zeurpiet vindt.
    Dit wilde ik even kwijt.

Reactie

Hetzelfde probleem,13 jaar,maagd,,
    Maar er komt ng een probleem bij,wat als je vader je dokter is?

Reactie

Dan stap je even naar je vader en spreek je van man tot man, en dan vraag je hem om hulp.

Iedere penis heeft z'n eigen eigenaardige geur. De een vindt het opwindend, de ander vind het stinken.
    Om een sterk ruikende penis te voorkomen, dien je goede hygiene toe te passen. Haal de voorhuid met grote regelmaat naar achteren en spoel met lauw warm water zonder zeep.

Reactie

Ik ben ook 13 en sinds kort stinkt mijn penis ook. er zitten ook een paar kleine gele bolletjes op, misschien een soa maar ik ben nog maagd. Ik las ergens dat het ook door het gebruiken van een natte handdoek van iemand anders kan komen, maar dat moet dan iemand uit ons/mijn gezin zijn.
    Ik ben ook niet besneden ofzo.

Reactie

ik heb juist hetzelfde aan de hand maar dat word smegma genoemd. iedere man heeft het ma je moet gewoon af en toe je penis wassen met ontsmettende zeep.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Nee, dit is incorrect. Je kunt beter dagelijks wassen met lauw warm water, en geen zeep gebruiken. Een enkele keer wel zeep kan weinig kwaad, maar dus bij voorkeur alleen water gebruiken. Haal de voorhuid volledig naar achteren en spoelen onder de kraan, in bad of onder de douche.

Reactie

Ik heb het ook een keertje gehad maar dat kwam omdat ik mijn sperma niet goed heb welgehaald bij het wassen van mijn penis.
    misschien moet je het egt goed controleren wanneer je jezelf hebt gemasturbeert.

Reactie

Mijn penis stinkt ook regelmatig en ik merk dat het vaak door mijn voeding komt.
    Als ik bijvoorbeeld vis (haring of zalm) heb gegeten stinkt ie de dag erna het huis uit.
    Ook krijg ik het als ik 'm na de sex niet schoonmaak. De dag erna ruik ik 'm dan vaak door mijn broek heen.
    Flink schrobben is toch echt de enige oplossing.

Reactie

ik ken jouw probleem ocheman.ik heb mij op mijn 55ste jaar laten besnijden omdat ik misselijk werd van luchtjes aan mijn penis.hadden mijn ouders het maar eerder laten doen.ik ben altijd in de veronderstelling geweesd dat je met aftrekken je voorhuid nodig had.niks is minder waar zowel met neuken als aftrekken is veel lekkerder. ik heb nu een stevige eikel d.w.z. waar een hoornlaaje opzit waarmee ik landurig met kan neuken en aftrekken.aftrekken doe ik doe ik droog door met duim en wijsvinger over de ontblote eikel te vrijven.mijn advies is laten besnijden probleem opgelost.het is voor mij een feest.

Reactie

Hey ik ben een besneden jongen van 14 En ik heb zelden last van een stinkende penis het is vooral bij de testikel help me aub ik schaam me .. op school vooral... help!

Reactie

Stinkende testikels? Bedoel je aan de onderzijde bij de anus? Anders zou ik het niet weten. Lijkt me gewoon eens flink wassen dan!

Reactie

Je moet je penis wassen als hij stijf is, je hebt namelijk rimpeltjes in je eikel daar blijven bacterien tussen zitten. Dus goed wassen in stijve toestand! met warm wat eventueel geurloze zeep.

Reactie
Reageer op: stinkende penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief