stinkende penis

boys dat trucje met de yoghurt werkt echt dik respect naar de man die dit heeft gezegd. Ik sukkelde al een jaar met het geurprobleem en nu is het verdwenen na 2 maal intevrijven met yoghurt. Only love to the men

Reactie

IK Ben een jongen van 13 jaar en IK heb last van een stinkende penis als ik plas doe ik mijn voorhuit naar achter en droog ik mijn penis goed af met wc papier ik was mijn penis iedere dag met warm water onder de douch als ik mastrubeer laat ik het sperma nooit opdrogen ofzo en maar ik het gewoon met wc papier en baby doekjes schoon maaar iedere keer blijft die geur er zijn en ik weet niet mee wat ik er tegen moet doen

Reactie

Je moet in ieder geval stoppen met de babydoekjes. Die helpen beslist niet.... Na het masturberen even wassen

Reactie

Ik ben 13 en ik merk dat mijn penis niet fris ruikt ik was het 1/2 keer per dag met water zonder zeep als ik plas trek ik mijn vel naar achter als ik heb gemastrubeerd maak ik het altijd school met wc papier en baby doekjes zodat alles weg is en NOG ruikt het niet fris en ik word er echt chagerijnig van ik doe de God ganselijke dag al die dingen en het levert geen flikker op ik zot er aan te denken om mezelf te laten besnijden want ik ben er nu echt klaar mee

Reactie

Ow Oke ik zal het proberen tandor

Reactie
Reageer op: stinkende penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief