stinkende penis

en inderdaad afvegen na het pissen en geen zeep

Reactie

Het is een normaal verschijnsel dat er snel bacteriegroei ontstaat na een ejaculatie. Altijd wassen nadien. Mondwater tegen bacteriegroei dus een luchtje werkt echt goed. Ook zijn er middelen tegen zweetvoeten die bacteriegroei tegengaan maar ook hier een goede werking hebben. Het heeft zeker niets met goede hygiëne te maken. De ene man heeft het sterker dan decander.

Reactie

ik heb een heel harde stinkende penis iemand geef mij raad wat ik precies moet doen om het weg te krijgen !

Reactie

Je wast je penis iedere dag met de voorhuid helemaal naar achteren zodat de eikel helemaal bloot ligt, en je ook goed onder de eikelrand kunt wassen? Je wast ook even met water na masturberen?

Reactie

Stop uw penis in thee helpt echt goed ik had hetzelfde probleem en bedacht dit rare idee maar het bleek te werken nooit meer last van gehad

Reactie

ik ben besneden toen ik 6 was en ik heb het zelfde probleem maar ik was altijd met zeep

Reactie

was hem niet met zeep maar met water of koop speciale zeep voor je geslachtsdeel.

opzich moet het niet heel veel uitmaken denk ik

Reactie

Ik heb ook last van mijn stinkende penis. Altijd als ik sex heb schaam ik me voor die geur. In trek al een paar maanden niet meer af maar het helpt niet. Ook heb ik rare rode vlekjes sinds kort op mijn eikel..

Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Het kan een infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts

Reactie

Ja nou het stinkt nog steeds bij mij,echt irritant. Mijn vriendin zet zelfs een neusknijper op.

Reactie

Ik ben 16 jaar, en heb afgelopen maand voor het eerst seks gehad. Het was natuurlijk een heel avontuur en ontzettend veel genoten. Toch is er een nadeel, mijn penis stinkt opeens. We hebben het veilig met de condoom en geen gekke dingen gedaan, ik wil niet nu al vader worden. Maar toch stinkt die? Heb dit normaal nooit gehad, heb altijd al goed voor de hygiëne van mezelf gezorgd en nooit problemen gehad met voorhuid of iets dergelijks. Iemand die mij kan raadplegen wat er nou exact aan de hand is, word er een beetje gek van 😒🙄

Reactie

Je wast je penis wel iedere dag met de voorhuid helemaal naar achteren?

Reactie

Ja.

Reactie

Ga dan met de klacht nar de huisarts. Het zou een infectie kunnen zijn

Reactie

Naar de huisarts is dus het laatste dat ik wil. Ik snap het ook echt niet hoe dit mogelijk is.. Als iemand mij nog een antwoord kan geven waar ik misschien wat aan heb hoef ik niet naar de huisarts. Anders, is er helaas een optie meer.

Reactie
Reageer op: stinkende penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief