stinkende penis

Tja........

Die weet ook zo wel hoe die is ontstaan...die was ook jong

Reactie

Wat bedoelt u?

Reactie

Dat je huisarts ook zonder te vragen weet waar het wondje vandaan komt.

Reactie

Is het normaal om op je 13e leeftijd een schimmelinfectie te hebben?

Reactie

Dus ik hoef niet te zeggen dat het door het masturberen komt omdat het uit zichzelf kan ontstaan!?

Reactie

Is het normaal om op je 13e leeftijd een schimmelinfectie te krijgen?

Reactie

Dat kan ook op je 13de....
    Een schimmelinfectie komt niet door het masturberen, maar ontstaat spontaan.

Reactie

Koen, ik heb hetzelfde probleem met een stinkende penis.
    Deed het besnijden pijn? en ik wil niet naar de dokter en heb het niemand verteld, ik ben hier heel onzeker over
    ik ben 17 jaar en nog maagd.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik heb het ook altijd maar komt dat niet gewoon omdat het sperma opdroogd op de huid ? Na het aftrekken(en dan laten tot douchen?)

Reactie

Gewoon azijn gebruiken niet de hele sterke maar de zachte variant of appelazijn van nature heel zacht.Enkele druppels op de gewassen eikel (zonder zeep) voorhuid terug en even masseren, ik kan je verzekeren minstens 3 dagen geen luchtje en zonder wassen,werkt prima

Reactie

Hoe vaak moet je die yoghurt dan smeren en hoelang er op laten? En wat is gewone yoghurt? Gewone natuurlijke yoghurt veronderstel ik?

Reactie

Heb hier in het verleden ook veel last van gehad.

De beste remedie is de eikel om de paar weken even af te spoelen met sterilon. Gewoon een flink aantal druppels tussen de voorhuid en de eikel aanbrengen, daarna de voorhuid op en neer bewegen zodat het goed verspreidt. De vieze lucht is dan weken weg.

Reactie

Hoii

ik heb een vriend en hebben best vaak sex..

maar ik wil hem amper orale sex geven want zodra ik naar benee ga word ik misselijk van de lucht die er af komt en heb ik gelijk geen zin meer en ook wil ik echt geen sperma van hem in mn mond krijgen want ik wil letterlijk gaan kotsen wat moet ik hiermee ik wil het heel graag tegen hem zeggen maar weet niet hoe hij gaat reageren en wat kan hij hieraan doen om het te verminderen ?

Ps: het is ook geen soa want daar hebben we allebei op getest en was niks te vinden. Maar waar komt die lucht dan vandaan ?

Reactie

In de meeste gevallen komt dit door gebrekkige hygiëne. Niet alle jongens/mannen realiseren zich, dat die penis toch echt dagelijks goed moet worden gewassen, met teruggeschoven voorhuid, zodat ook onder de eikelrand en de binnenkant van de voorhuid schoon gemaakt kan worden. En als je naast seks ook nog regelmatig masturbeert, is een keer extra wassen geen overbodige luxe. Anders ontstaan er akelige visluchtjes...

Een andere oorzaak kan een infectie zijn. Als hij de hygiëne wel goed doet, zou hij langs de huisarts moeten gaan.

Ik ben wel van mening, dat je dit gewoon open en eerlijk met hem moet bespreken.

Reactie

volle yoghurt erop smeren helpt enorm

Reactie
Reageer op: stinkende penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief