stinkende penis

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Hoi,

Ik ben een 21-jarige jongen, normaal geschapen etc. maar met één probleem: mijn penis stinkt altijd verschrikkelijk.

Ik spoel hem 1/2 keer per dag met water (dus geen zeep etc), maar toch stinkt hij elke keer weer.

Wie weet wat er aan de hand is, en hoe dit te verhelpen is? (en nee, het is geen ‘natuurlijke’ ‘fijne’ of ‘lichte’ geur maar echt een stank – vislucht).

Mvg

Reactie

Ik heb het zelfde gehad, ik weet niet of je jezelf mastrubeert, maar als je dat doet dan moet je je sperma niet op laten drogen, of trek je vel nar achteren en haal het weg. Dat is waarschijnlijk die lucht

Reactie

Wassen met zeep en je eikel bloot dragen

Reactie

wassen met zeep kan juist stank en irritatie veroorzaken, vooral niet doen dus

Reactie

Je moet goed lezen hij wast toch zijn penis niet met zeep!!!!!!!!

Reactie

Bij het plassen je voorhuid naar achteren doen! Je kan dan sowieso veel beter richten. En gewoon afvegen met een papiertje in plaats van schudden. Echt, dit scheelt enorm.

Reactie

Sinds m’n 28 ben ik besneden, en nooit meer een geurtje geroken. Alles is 100 x hygienischer.

Reactie

Ik ben het met Erwin eens, een onbesneden penis kan onder de voorhuid bacterien vasthouden waardoor de penis gaat ruiken. Bij een besneden penis heeft de man nergens last van.

Reactie

ga naar de dokter zal gardnerella zijn. me ex had het ook. het is een soa. komt door geslachtsgemeenschap of overmatig dus echt meermaals per dag met zeep wassen. je krijgt pillen voor geschreven. veelwassen je penis ZONDER zeep

Reactie

Ik moest om medische redenen besneden worden,,, en heb nooit last van een stinkende lucht, als het aanhoudt misschien overwegen.. (in onderhoud ook veel makkelijker)

PS.

Vinden vrouwen het erg als je besneden bent? (verschilt natuurlijk per vrouw)
    En is het gevoel nou anders dan onbesneden?

Reactie

Persoonlijk vind ik een besneden penis mooier dan een onbesneden… hygienischer ook trouwens. Vooral bij orale sex heb ik toch echt liever een besneden penis hoor! Dat zal ook wel komen omdat besneden mannen zelfs niet ruiken als ze zich nog niet gewassen hebben 😉

Reactie

Ik ben 13 jaar, en mijn penis stinkt echt heel erg, ook als ik hem net onder de douche heb gewassen ruikt ‘ie daarna weer niet lekker.
    Ik was hem gewoon genoeg (elke dag met water, en soms met zeep) ik ben nog maagd e.d dus een soa kan het niet zijn, ben niet besneden maar durf het er niet over te hebben met mijn ouders..nog tips?

Reactie

oke dat is minder leuk als je het zo ervaard.
    en inderdaat je mag het niet met zeep wassen.
    en gewoon beter probeen schoon te houden meer kan je ook niet doen.
    en als het langer aanhoud moet je toch eens naar de dokter toe om het te vragen wat je er aan ksn doen.

sterkte

Reactie

Mannen kunnen lactacyd gebruiken en ook de andere zepen die voor vrouwen zijn.
    En als je bang bent voor een schimmelinfectie (stinkt ook) en je wilt niet naar de dokter, dan moet even naar de supermarkt om een pakje gewone yoghurt te halen. yoghurt dood bacterieen. De yoghurt niet opeten maar erop smeren! Je zult het snel merken dat het overgaat. Dat is een oud huis tuin keuken truckje! Als dit nou echt niet helpt dan zul je toch echt naar de dokter moeten gaan wacht er niet te lang mee!

Manne! Was je Piemol nooit met zeep!

Reactie

ik heb ong het zelfde probleem

mijn pennis stinkt echt dat is niet normaal meer
    vroeger trok ik mij regelmatig af maar dat doe ik nu ook haast niet meer maar ik denk dat het mischien opgedroogde sperma is maar ik kom niet van de geur af? iemand tip over hoe ik er vanaf kan komen?

Reactie
Reageer op: stinkende penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief