Wanneer raakt hij opgewonden?

Ik lag laats te zoenen met mijn vriend. En toen ging hij opeens op me liggen, dat vond ik best wel ok?. Maar opeens voel ik daar wat zitten. En nu ben ik al de hele tijd bij me zelf aan 't denken "is dat nu penis wat ik voel" of "is dat zijn riem". (dit gebeurt al best vaak).

Zou mijn vriend opgewonden zijn geworden van het zoenen en had hij een erectie of was het zijn gesp van zijn riem. (Want als het zijn penis was, was het best opwindend)

Groetjes!

Reactie

Niet alleen jongens maar ook meiden kunnen opgewonden raken van het zoenen...

Reactie

Ja, neem maar van mij aan dat dat zijn penis was die jij hebt gevoeld, en niet de gesp van zijn riem! Hij raakt kennelijk erg opgewonden van het zoenen met jou.

Reactie

Het is heel normaal dat een jongen opgewonden raakt door te zoenen!

Reactie

Hallo, mijn vriend wil dat ik `m ga pijpen, maar hoe moet dat dan? Kan iemand mij zeggen of dat lekker is en hoe ik dat moet doen met zuigen? Alvast bedankt!

Reactie

Je moet het alleen doen als jij het zelf ook wil en er aan toe bent. Ga verder gewoon op je gevoel af. Ik wist het ook niet wat ik moest doen en heb gewoon gedaan watik dacht en hij klaagde echt niet, gewoon zorgen dat je er niet op bijt en dan komt de rest ook vanzelf. Anders kan hij zelf ook nog zeggen wat hij lekker vind

Reactie

Je kan beginnen met zo'n beetje alle plekjes te likken behalve de eikel. Neem af en toe voorzichtig een bal in je mond en sabbel daar een beetje op. Vervolgens lik je het puntje van de eikel en omsluit je de eikel met je lippen en laat je je hoofd ritmisch op en neer zakken. Als je hem echt wilt plagen dan stop je even als je voelt dat de spieren samentrekken en laat je hem uit je mond schieten. Nadat je dan even likt rondom de penis (niet de penis of de zak aanraken dan lik je de penis als een lollie om hem vervolgens weer in de mond te nemen. Wedden dat ie het lekker vind????
    Let wel op dat er dan meer sperma uit kan komen als normaal en als je er voor kiest om dit door te slikken dat het dan goed slikken kan zijn(het kan geen kwaad om sperma door te slikken) Lik vervolgens de eikel en penis helemaal schoon en je vriend is dik tevreden. SUCCES

Reactie
Reageer op: Wanneer raakt hij opgewonden?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief