Afslankgordel slecht voor je ”ingewanden”

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Hi,

Ik vraag mij af of zo’n afslankgordel of corset wel goed is voor je buikinhoud.
    Ik heb een erg dikke buik en de rest is super slank. Zodra ik heb gegeten lijkt het als of ik 6 maanden zwanger ben (deze vraag wordt me dan ook regelmatig gesteld). Dus wil ik eigenlijk zo’n afslankgordel wat en mijn figuur corrigeert en de overtollige vet zou doen ”verdwijnen”. Het gaat mij dan met name om het corrigeren van mijn figuur waardoor ik de gordel dus redelijk strak om mijn buik moet vastzetten.
    Kan dit lijden tot een probleem met je darmen etc. Als ik een te strakke broek draag krijg ik immers buikpijn.
    Ik denk dat mocht het wel zo zijn dat dit dan toch wel nuttige info is om te verspreiden.

Reactie

Gewoon afvallen als je je jezelf te dik vind. Ik sta trouwens wel achter je dat het gebruik van zo’n ding inderdaad nooit gezond kan zijn.

Reactie

Lieve schat, het zijn je buikspieren, die zijn slap. Buikspieroefeningen doen dus is de oplossing.

Reactie

Van die trilplaat hoor je ook niets meer.

Reactie

Hi,

Tja afvallen gaat niet want er valt niets af te vallen gezien ik 1.68 ben en 59 tot 61 kilo weeg. Verder is het echt puur me buik die constant opzet. Soms wordt ik wakker en dan ben ik ineens weer super slank en is me buik weg. Maar meestal is ie toch gigantisch opgezet. Daarom wil ik zo’n afslankgordel proberen. Das wel handig om je opgezette buik weg te werken overdag. Maar zit nog steeds met de vraag of het wel goed voor je is zo’n afslankgordel a la corset.

Reactie

Als je het ene moment dik en het andere moment slank bent heeft het met de gezondheid te maken en niet met vet. Dus heeft die gordel totaal geen zin .

Reactie
Reageer op: Afslankgordel slecht voor je ”ingewanden”
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief