Hartoverslagen of onregel"/> Hartoverslagen of onregelmatige hartslag - Medische Forum - Dokter.nl

Hartoverslagen of onregelmatige hartslag

Dankjewel fijne avond alvast nog johnn

Reageer

Ik heb nog 1 klein vraagje soms krijg ik als ik rustig zit een soort spierspanning gevoel of soort raar gevoel en dan slaat me hart ophol en dan gaat dat na paar seconden weer afzakken zijn dat de naa gevolgen van stress ofzo omdat ik nu geen koud handne heb en geen zweet of hoeft dat niet altijd en is dit ook ongevaarlijk

Reageer

Albert het zijn nog steeds dezelfde klachten en dezelfde oorzaak. Niet gevaarlijk en je gaar er ook niet aan dood

Reageer

Dankje johnn fijne avond alvast

Reageer

Kan je ook onbewust stress hebben zonder je dat merkt of iets anders omdat ie wee r heel onregelmatig is en sneller

Reageer

En dat is ook omdat mijn dokter nooit echt tijd heeft om uit te leggen of het moet heel snel gaan en mijn hulp is er maar 1 keer per week of 2 weken dus dat is ook nogal niet vele kunen vragen

Reageer

Jij hebt iedere dag heel bewust stress.
    Je bent constant met je hart bezig,wat je bijna dag en nacht stress geeft

Reageer

Dat kan zeker onbewust

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dankejwel en al de rest ongevaarlijk ookal heb je dat al heel vaak gezegd omdat ik altijd bang word als ik iets raars voel of veel overslagen na elkaar of snel

Reageer

Ongevaarlijk zoals altijd

Reageer

Dankjewel johnn fijne avond

Reageer

Dank je . Ook voor jou

Reageer

Dit is de korte samenvatting wat ik zij tegen mijn dokter. Aleen ik snapt niet zo goed meer door zoveel antwoorden tegelijk waar komt het op neer dan

ik heb weer een paar keer een aanval gehad van hele snelle hartslag toen zij de dokter als het erger word moet je naar het ziekenhuis maar dat zij die nu niet meer maar wat bedoelt ie daar dan mee dan kunen ze je daar helpen en toen vroeg ik moet ik nog eens een hartonderzoek en toen zij die als jij dat wil mag dat maar dat hoeft niet en toen zij ik van anders zou je dat toch zeggen en toen zij die jhaa wand ik ga je niet laten dood vallen ofzo. En vanacht ook weer zo iets gehad en dan spaning gevoel met snelle hartslag en dan gaat het weg en dan krijg je dat gevoel en elke keer als je dat gevoel krijgt gaat hartslag omhoog snel en onregelmatig. Ik had vanochtend gebeld en toen vroeg ik is dat een hartritmestoornis en toen zij die jhaa je hebt gevaarlijke en ongevaarlijke hartrimestorenissen en toen zij die das ongevaarlijk bij jou en toen zij ik maar kan dat soms dan 180 of 200 kloppen langere tijd en toen zij die weer jhaa en toen zij ik van maar is dat nog steeds ongevaarlijk en toen zij die jhaa en of ik voeg is dat dan nog steeds niet gevaarlijk en toen zij die nee maar hoe moet ik het nu zien eigenlijk wand het komt vaker voor dat het snel gaat of raar gevoel of soms heel snel en soms lange tijd heel snel en dan lijkt het dat ie steeds sneller gaat

Reageer

Had je dit zelfde bericht niet een paar dagen geleden ook al geplaatst?
    Volgens mij was toen de reactie van John al dat als jou dokter zegt dat het ongevaarlijk is, het ook idd ongevaarlijk is.
    Want anders zou je dokter dat niet zeggen!

Laat het dus los,want door daar nu nog steeds mee bezig te zijn,veroorzaak je dus zelf klachten.
    Omdat je er constant aan denkt en over nadenkt.
    Het enige wat je hoeft te onthouden, is dat je klachten ongevaarlijk zijn!

Soms denk ik wel eens dat dit forum jou helemaal niet helpt. Want het geeft je de kans om constant te blijven vragen en steeds opnieuw weer dezelfde vragen te stellen. In plaats van afleiding te zoeken of iets anders te gaan doen als je klachten hebt, kom je hier en blijf je stressen tot er een antwoord komt.
    Een antwoord wat vaak al maandenlang dagelijks opnieuw wordt gegeven,soms meerdere keren per dag.
    Probeer eens jezelf te helpen door eerder gegeven antwoorden terug te lezen. Maak een lijst met vragen die je steeds stelt,schrijf de antwoorden er achter en lees eerst die lijst door voor je opnieuw een vraag stelt.
    Je leert op deze manier nooit om zelf met je klachten om te gaan en daardoor wordt je paniek steeds groter.
    Als jij leert zelf met je problemen om te gaan, kun je ook zelf zorgen dat je hyperventilatie minder wordt.
    En daarmee je angst voor je hart.
    Daar heb je veel meer aan dan afhankelijk zijn van een forum, wanneer last van hyperventilatie hebt!

Reageer

Dat zal ik doen suzan dankjewel voor de hulp en tip.

Maar soms ga ik ook onbewust dat wand soms heb ik geen koude handen of soms krijg ik gewoon een spanings gevoel daarbij gaat me hartslag dan hoog en zweten en dat gebeurde vanacht een stuk of 8 keer om de 5 of 10 minuten en daardoor gebeurd het dat ik dan overdag twijfel omdat het elke keer anders voeld maar ik zal het proberen dankjewel

Reageer
Reageer op: Hartoverslagen of onregelmatige hartslag
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif