Nu is het weer ik kreeg een spnannig in me lichaam en toen begon ie wee r snel ik ben zo bangðŸ˜ðŸ˜ ik wil het biet weer
Ik had vandaag weer de dokter gebeld en toen zij ik dit en hij
Ik vroeg dit Ik zij moet ik nog eens naar de hartspecialiest en toen zij die dat mag maar dat hoeft niet en ik zo jhaa maar is dat nodig en hij als jij dat wil maar dat hoeft niet en ik zo jhaa maar wat vind jij en hij zo nee das niet nodig en ik zo maar als het echt nodig is zou je dat toch zelf zeggen en zo zij die jhaa natuurlijk ik ga je niet dood laten vallen ofzo ge en toen zij ik dus moet het of niet en toen zij die nee is niet nodig
En toen vroeg die hoe is het vandaag en ik zo me hartslag is hele dag 90 en toen zij die das normaal maar ik weet wel nu is ie rustiger maar ik heb bijna hele dag koude handen zweten en een hartslag tussen 90 en 140 maar ik zit gewoon hele tijd te denken aan gisteren vandaag en dan angstig dat het weer zou gebeuren maar ik herinner me nog als ik gisteren voor de tv zat dat ik koud handen had lichtjes en duiz'eig en zweten en toen voelde ik me Hartslag en was die al rond de 100 en toen wow die niet zakken dus stond ik recht en ging naar mama en toen jhaa toen was het zoizo paniek maar ik zit hele tijd met tachycardie in me hoofd ofzo 🥺
"maar ik zit gewoon hele tijd te denken aan gisteren vandaag en dan angstig dat het weer zou gebeuren" en dat is dan dus de reden waarom je hartslag weer hoog is
Dankejwel jhaa
En gisterne ook dna iets wand me handne waren ook lichtjes koud en zweten en toen begon ik ik paniek te raken omdat me hartslag niet omlaag wow maar kan dat afgelopen angst of stress zijn of door al mijn psyhiese problemen dat het eens ontploft is en dat dat gisterne was
Er is toch niks ontploft en er gaat niets ontploffen. Ht is allemaal angst en stress
Nee maar met ontploft bedoel ik van dat alles opeens te veel opgestapeld was meschien en gisteren dan een heel zware paniekaaval ofzo of even iets te veel werd
Wand als je hartritmestoornissen zou hebben zou dat dan Bijan elke week moeten zijn ofzo of ik ken daar niet veel van
Je hebt geen hartritmestoornis !! schei daar nou eens over uit
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Je hebt gewoon paniek door angst en stress
Dankejwel maar als je hele tijd piekert erover voor vanacht is dat dan soms een oorzaak ook dat je hart sneller zou gaan ofzo of heel snel of dat dan ook
Ja Albert, maar dat heb ik zeker al 10x uitgelegd
Jhaa sorry maar deze dagen is veel angsten door wat er gebeurde en ik heb nog 1 klein vraagje maar soms heb je eens pannig in je buik die plots komt een adrenaline gevoel even en dan voel je je zo even raar en soort spannend gevoel en dan gaat ie ophol slaan als je dat voeld maar dat is daar de oorzaak van dat komt soms zonder reden zelfs als ik in bed een filmpje kijk even plots als ik beweeg ofzo dan komt dat even is dat dan ook echt nooit iets gevaarlijk of hartritmestoornissen of iets die erg is? En als ie zo snel klopt kan je dna echt nieks krijgen of hartstilstand of als ie heel lang snel klopt 180 of 200 1 uur lang
Het is allemaal door stress spanningen en angst. En je veroorzaakt zelf een hoge hartslag door er voortdurend aan te denken en mee bezig te zijn.
Dankjewel john alles ongevaarlijk dus ook als dat nog eens zou gebeuren wat ik nooit meer wil
Allemaal ongevaarlijk. Je zult er geen hartstilstand van krijgen en ook niet aan dood gaan