Soort rare zwelling in hoofd (algemeen en bij drinken)

Hai ik had een vraag. Ik weetniet om mensen dit herkennen maar dit maakt me al zooo bang voor een tijdje etc etc.

Laten we beginnen bij het feit dat ik chronische hyperventilatie heb. Een 2 weken terug had ik teveel water achter elkaar gedronken. Ik was bang dat het een vergiftiging was had gekotst hoofdpijn en misselijkheid. Me nieren bleken goed te zijn en er was niks aan de hand. Sinds dien ben ik een soort angst gaan houden. Telkens als ik wat doe of als ik wat drink voel ik zo een rare zwelling in me hoofd ofzo. Gisteren nog naar de huisarts geweest mijn hart en longen klinken goed. Ze weten zeker dat ik geen nierschade etc heb en me darmen en lever zagen er ook goed uit en heb meerdere keren urine laten checken en bloedprikken gedaan. Ze zei ook dat ik geen hersenoedeem had maar die zwelling die ik daar binnen voel en dat ik telkens misselijk ben en zo onwel was volgens hun door de angst. Nu was ik gister bijvoorbeeld zo bang dat ik dacht het klaar was omdat ik toch dacht dat het een gevolg was van die vergiftiging en dan hersenoedeem. Ik voel die zwelling nouja iets raar in het hoofd dan lijkt het alsof er iets groots is en soms trekt het door naar achteren. En ik heb dit niet perse constant maar 8/10 keer op een dag wel. Ze hebben tal keer gezegd dat ik niet zal overlijden etc maar door dit denk ik elke dag dat het miss zo ver is en vooral gister omdat ik me zorgen raar voelde van binnen en ziek en misselijk en onwel alsof het elke moment klaar kon zijn. Ik ben 15 jaar en vandaag weer af en toe misselijk en nogsteeds het rare ding in me hoofd was bang en weer gehuild en ik probeer er niet aan te denken maar toch het blijft en zit er. O wie kan me helpen? Herkent iemand dit? Graag reactie ps: ik dacht telkens dat er wat met me nieren was omdat ik niet goed kon plassen soms extreem nierpijn ontwikkelde dat ik er van kon huilen. En er klontst nu al 2/3 dagen water in de buik.

Reactie

net opeens dorst. Een bekertje gedronken (stond een beetje naar voren gebogen) en nu denk ik weer van alles en voel ik van alles hiervoor nog een beetje niet lekker gevoeld en wat ik heb gezegd dat rare ding in me hoofd. Voel me heel niet lekker en ben bang dat er elke moment wat kan spelen

Reactie

Ga dan ook niet voorovergebogen drinken.. daar krijgt iedereen last van

Reactie

Ja klopt er kwam ook wat water uit de mond.

huisarts belt me straks terug.

wat ik vraag is daar een verklaring voor of is dat echt iets ergs want ben bang dat ik het zo niet haal. Is dat in me hoofd ding normaal en alles wat ik zei? Bij het drinken boerde ik ook water alsof ik een vergiftiging had maar gaat antwoord van dat hier van boven en bedankt voor u reactie is altijd fijn!

Reactie

Om een vergiftiging te krijgen moet je toch wel echt heel water achter elkaar drinken. Ik denk dat je je zelf toch vooral bang aan het maken.

Reactie

Aah oke ja nee vorige keer had ik het gedaan. Toen gekotst, hoofdpijn en misselijkheid

maar dat wat ik voel etc kan dus komen door spanningen en angst? Ben bang elke moment te vergaan erdoor en ben bang dat Ik het niet haal

Reactie

Ik denk dat het inderdaad met spanning/angst te maken heeft

Reactie

Hai john

bij de hap geweest niks aan de hand alleen te dun en weinig spierweefsel dus moet meer gaan eten.

nog een ding heb vandaag enorm veel gehuild kan je door het huilen doodgaan internet zegt van wel maar ik hoop het niet

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Nee hoor. Daar ga je niet dood van

Reactie

Aah top. Ja nee had vandaag echt 8-10 huilbuien gehad en er stond dat je iets kon krijgen met een ademhaling dat hij te hoog was of verlamming maar dat is dus broodje aap. Ik voelde al wat raars maar ik kan dus gewoon lekker verder?

Reactie

Ga gewoon lekker verder

Reactie

Iets met een aqedate ademhaling (merkte ook dat het vast zat ofzo. Maar dus ik kan gewoon verder niks aan de hand ondanks afgelopen 4 dagen 8-10 gehuild top!!!

Reactie

Ondanks. Ik erna wat voelde top! Moet het gewoon laten dus en het is dus niks ergs!

Reactie

Dan ben je dus gaan hyperventileren

Reactie

Ja ik heb voor de zekerheid astma medicatie ingenomen kon nie diep genoeg ademhalen en het voelde niet goed bij de slokdarm daaro

hopen dat het geen kwaad kan

Reactie
Reageer op: Soort rare zwelling in hoofd (algemeen en bij drinken)
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief