Ik ben 6 dagen geleden volledig besneden en daarbij is ook m’n toompje verwijderd. Van de hechtingen onder m’n eikel heb ik helemaal geen last, maar van de hechtingen van m’n verwijderde toompje heb ik heel veel last. Verder lijkt het ook alsof ze m’n toompje niet kort genoeg hebben afgeknipt. Is dat normaal of moet ik even langs de huisarts?
Hallo, ik ben 11 dagen geleden volledig besneden ivm een te strakke voorhuid.
Er is na een aantal dagen 6-8 ongeveer een hechting los gegaan onder waar mijn toompje zat. (Wel een hechting van de huid) dit is daarna wat anders gaan groeien en niet zo netjes strak als de verder rondom maar hechtingen niet los zijn gegaan. Ik ben bang dat dit nou lelijk wordt als het helemaal vast gegroeid is. Het is nog de enigste plek die wat vochtig blijft al is het wel dicht. En er komen steeds kleine korstjes op die de huid dan weer aan de rest van de penis laat zitten. Maar elke nacht als ik een erectie krijg gaat dit weer los.
Moet ik bang zijn voor een slechte genezing? Ik heb met de uroloog gebeld deze zeggen steeds alleen maar “is normaal komt goed”. Maar ik maak me wel zorgen.
Het is inderdaad normaal. Het zal nog moeten herstellen
Ne hoor bij mij zijn bij het genezen twee plaatsen open gegaan, natuurlijk gebeld met de Urologe, ze stelde mij gerust.
En inderdaad het is prachtig genezen, maar afblijven zei ze, tot je zelf voelt hoever je genezen bent.
Dat heeft toch wel meer als twee maanden geduurd maar het was het wachten waard.
Ik ben ruim 6 weken geleden geholpen, ook te strakke voorhuid.
Ben net 50 geworden, en het krijgen van een erectie of klaarkomen is gewoon bijna onmogelijk.
De uroloog zei vooraf dat dit allemaal weer goed kwam.
Helaas komt het niet goed, en is het totaal voorbij.
Omdat ik erg last had van te strakke voorhuid, moest er wat gebeuren.
In de rust stand nergens last van, alleen als ik opgewonden was.
Had ook gevraagd voor een besparende operatie en dat was niet mogelijk.
Kortom wat ik wil zeggen denk goed na heeft zeker veel nadelen.
Ben 65 jaar. Besneden op 8 augustus 2025. Wondgenezing verloopt goed, wat littekenvorming, maar is niet pijnlijk. Controlebezoek bij uroloog op do. 4 september. Ik weet dat de moderator zal zeggen dat ik er 6 weken mee moet wachten, maar dat lukt me niet. Eerste maal zo'n (klein) beetje klaargekomen op 24 augustus. Deze week al 2 keer klaargekomen, is nog altijd beperkt (niet krachtig) en nog altijd "veel werk", hoewel wat minder al. Rechtstaand lukt het trouwens nog niet (lig op rug). Ik hoop dat de sexuele functie zich nu verder herstelt, maar het is afwachten.
Mijn ervaring is anders mbt klaarkomen na de besnijdenis. Recent ben ik besneden, en heb best zware complicaties gehad, flinke bloedingen rond de wond die niet stopte, ben daarvoor opgenomen geweest een paar nachten. Dit was simpelweg gewoon pech. Wat niet meehielp is dat ik gewoon nog erecties kreeg, waardoor alles strak kwam te staan en het bloeden verergerde op momenten, was ook behoorlijk pijnlijk.
Toen het bloeden was gestopt ging het zeer voorspoedig. Wat hechtingen zijn al losgelaten, en heb alleen nog een bloedkorst onder eikel waar de huid aansloot op het toompje, en dst komt nu ook los. Twee weken na de ingreep eerste orgasme/klaarkomen gehad, vooral door tantrische ademhaling en dat zorgde voor een zeer intens orgasme. Masturbatie is eenmaal anders na besnijdenis. Wat velen hier waarschijnlijk ook zullen hebben ervaren is dat de voorhuid over de eikel bewegen hierin het meeste al deed. Zie dit dan ook als nieuw begin, waarin je je eigen lichaam weer mag ontdekken en mag ervaren wat prettig voelt. Het klinkt misschien zweverig, maar spirituele seksualteit zoeken kan hierin ook enorm helpen. En bovenal, wees lief voor jezelf
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!