Iets in oog, maar niets te vinden (gesprongen adertje?)

ik heb er nu ook last van, ik word gek a bradda's

Reactie

Graag in ABN reageren en niet in straattaal, die niet iedereen begrijpt

Reactie

Ik heb ook gevoel dat ik wat in me oog heb kan ik gewoon me lenzen indoen ofniet

Reactie

Dat is niet verstandig. Het zal waarschijnlijk alleen maar meer irritatie veroorzaken. Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts en laat naar het oog kijken.

Reactie

ik heb nu hetzelfde :C

Reactie

Ik heb het nu ook!..al 2 dagen.

Reactie

Ik heb nu ook iets vervelend in mijn oog. Het zit volens mij op mijn bovenste ooglid. Het doet pijn en het is lastig om te slapen. Wanneer ik mijn Oog dicht doe voel ik het. Iemand idee wat het is?
    Ik heb al heel wat geprobeerd en het gaat niet weg.

Reactie

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over t eggen Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

ik heb precies hetzelfde, wat was het bij jou?

Reactie

ben nog een kind en heb het ook ik kan niets kapen omdat het dan pijn doet en dat tijdens mijn toetsweek super stom want kan dus niet slapen niks helpt en de dokters konden niks vinden

Reactie

Ik heb donkerbruine ogen en had laatst een splintertje in mijn oog (bouwvakker) na heel lang zoeken en spoelen zag ik het precies in een zwart gedeelte zitten. Komt dit er ook uit met spoelen of moet ik hiervoor naar de dokter?

Reactie

ik zou daar wel mee naar de dokter gaan...

Reactie

ik heb dit ook met regelmaat, meestal na aanleiding van dat er echt wat scherps in mijn oog heeft gezeten en het een kleine beschadiging heeft gemaakt ofzo. Meestal trekt het na 1 a 2 dagen wel weer weg...

Reactie

Ik werd wakker en voelde iets in mijn oog zitten maar toen ik ging kijken zat er helemaal niks in mijn moeder zei dat dit misschien een slijmpje kon zijn maar het gevoel is nog niet weg.

Reactie

halloo

ik heb dit probleem ook sinds gisteravond, niks geks gedaan maar het gevoel dat er iets onder mijn bovenste ooglod zit en het voelt ook alsof het bewegen kan. Wrijvend gaat het er in ieder geval niet uit dus tips?!

Reactie
Reageer op: Iets in oog, maar niets te vinden (gesprongen adertje?)
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief