een bobbel onder je oog

Hallo ik heb namlijk een gtrote bobbel onder me oog dus als ik het veletje van me oog omlaag trek zie je het ook.
    Het lijkt net een steen puist het is ook hard.
    Weet iemand wat het is en als ik er mee naar de dockter ga wat gaat hij er aan doen.

alvast bedankt voor jullie informatie

groetjes Martin

Reactie

Hallo ik heb namlijk een gtrote bobbel onder me oog dus als ik het veletje van me oog omlaag trek zie je het ook.
    Het lijkt net een steen puist het is ook hard.
    Weet iemand wat het is en als ik er mee naar de dockter ga wat gaat hij er aan doen.

alvast bedankt voor jullie informatie

groetjes Martin

😀

Reactie

Iets van een ontstoken talgkliertje of haarzakje.

Regelmatig warme washand totdat de ontsteking rijp is.
    Als het niet overgaat een mini-operatie door d ehuisarts. Snijdt de ontsteking oen.

Reactie

Iets van een ontstoken talgkliertje of haarzakje.

Regelmatig warme washand totdat de ontsteking rijp is.
    Als het niet overgaat een mini-operatie door de huisarts. Snijdt de ontsteking open.

Reactie

Waarschijnlijk is dit een gerstekorrel. Inderdaad een soort puistje, vaak heb je er helemaal geen last van( of hij moet de grote krijgen van een voetbal) het is gewoon niet zo`n fraai gezicht. Vrouwen halen het nog wel eens zelf weg, zijn door make-up enz. niet bang om aan het oog te frutsen. Dit is eigenlijk de enige reden om er even mee langs je huisarts te gaan. Als je het een vervelend gezicht vindt en liever niet zelf pruts( bang voor ontstekingen)
    Groetjes van een doe het zelver in gerstkorreltjes verwijderen.

Reactie

Hoi Martin

Zit de bobbel in het rode gedeeltje onder het velletje?Ik heb daar nu namelijk zelf last van.Waar normaal 'wallen'zitten is het helemaal opgezet en het doet aardig pijn.Zal wel een ontstekingkje zijn maar vervelend is het wel. 😛

Reactie

Hoi
    Hellaas heb ik het zelfde probleem ik heb ook een bobbel onder mn oog het zit in de hoek als ik het velletje omlaag doe zie ik ook een bobbel ik heb het nu al het hele weekend en het begint nu ook zeer te doen

Reactie

Ga even langs bij de huisarts, die kan het weghalen. Als je oog erdoor geïrriteerd is kun je zalfje krijgen.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Sinds 1 week erg ontstoken ooglid boven. Ooglid is dik Rood blauw en MN oog zit half dicht.

Maar sinds gister is het onder mn oog

Onder de Wallen zeg maar in de inham oogkas ook helemaal dik. Lijkt op een bult

Heb dokter gebeld die zegt kijk maar aan tot maandag. Woon in Duitsland daar zijn ze niet zo snel met Dingen.

Reactie
Reageer op: een bobbel onder je oog
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief